Blacha aluminiowa w Warszawie

1. Data: 2010-08-18 20:02:13

Temat: Blacha aluminiowa w Warszawie
Od: "Rev" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Poszukuję w Warszawie (najchętniej północna część, chociaż niekoniecznie)
blachy aluminiowej na parapety zewnętrzme do domu, który jest w trakcie
zmiany elewacji. Wycięcie jej na dany wymiar i uformowanie na odpowiedni
kształt zostawiam już sobie, ot, potrzebuję materiału. Słyszałem coś o
sklepie "metale kolorowe" na skrzyżowaniu Reymonta/Żeromskiego, ale tryb
pracy skutecznie bardzo utrudnia mi dojazd w szacowanych godzinach pracy
tego sklepu podjechanie tam i zapytanie. Ktoś się orientuje, czy mają tam
coś takiego? (dokładnie interesująca mnie grubość to 2 mm).

Jest sens szukać w Leroy-Merlin? Może zna ktoś jakiś adres? Będę wdzięczny
za wszelkie informacje.

Dodam, że ucieszy mnie wykonanie gotowych aluminowych parapetów w tym samym
mieście lub okolicach. Oby firma zobowiazana nie była natłokiem prac i
wykonane parapety byłyby na "za 3 tygodnie".

--
Zdrowia,
Rev

2. Data: 2010-08-22 06:51:19

Temat: Re: Blacha aluminiowa w Warszawie
Od: "Jacek Stelmaszczyk" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Rev wrote:
> Dodam, że ucieszy mnie wykonanie gotowych aluminowych parapetów w tym
> samym mieście lub okolicach. Oby firma zobowiazana nie była natłokiem
> prac i wykonane parapety byłyby na "za 3 tygodnie".

http://www.helopal.com.pl/fenormalu.php
Zadzwoń do Helopala i spytaj o termin realizacji i przedstawiciela w Twojej
okolicy.
Ja czekałem na 11 parapetów 4 dni.

--
Jacek

3. Data: 2010-08-23 13:34:05

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sklep zdaje się Profmetkol przy Gen. Maczka.

4. Data: 2010-08-23 16:53:43

Od: "Rev" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. (Odpowiadam sam sobie, bo każdy pomógł w
równym stopniu, tj. i tak główny zainteresowany wybrał plastiki :] ).

--
Zdrowia,
Rev

Bomba w kieszeni?