Black Red White - dobra jakośc?

11. Data: 2006-03-23 10:20:56

Temat: Re: Black Red White - dobra jakośc?
Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon napisał(a):

> PS. Składam sam meble od przeszło ćwierć wieku. Za komuny były znacznie
> lepsze (mam na myśli tanie, seryjne dla masowego klienta)!

Bo masowy klient w Polsce chce TANIO!! I reszta go nie interesuje,
kultura otaczania się przedmiotami dobrze wykonanymi jest nieznana.
Liczy się wyłącznie niska cena i to w kazdej dziedzinie. Efekt to
gówniane otoczenie zrobione z blachy falistej i tektury bez grama
estetyki i trwalosci.

Marcin Marski

12. Data: 2006-03-23 10:23:54

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Marcin Marski napisał(a):

> Nie rozumiem o co ci chodzi. Meble BRW są z fabryki, nieprawdaz?

Prawdaż. Ale meble z płyt wiórowych nie tylko produkuje się fabrycznie.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

13. Data: 2006-03-23 10:53:12

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> Ceny mają atrakcyjne, ale czy równie dobrą jakość?

Mam od listopada sypialnię N. York i jestem bardzo zadowolona z zakupu -
meble wyglądają elegancko, klasycznie, są dobrze zaprojektowane (wygodne
w używaniu), wzornictwo atrakcyjne. Owszem ich jakość w sensie
szlachetności wykonania pozostawia wiele do życzenia - ot, płyta +
okleina. Obawiam się, że nie będą zbyt trwałe.
Trzeba wybrać czy chcesz drogie, drewniane solidne meble na lata czy
(chwilowo ?) wystarczą przyzwoite wiórowe mebelki, których pozbędziesz
się bez żalu, jak za kilka lat zmieni Ci się sytuacja życiowa albo
spłacisz kredyt i będzie Cię stać na drewno.
Ja kupiłam meble w promocji i IMHO szczególnie atrakcyjna była ich cena.
Za łóżko (bez materaca) zapłaciłam 199 zł, a wyposażenie sypialni
kosztowało mnie ok. 800 zł. Z Voxa (który też nie jest szczególnie
luksusowy) za tę cenę kupiłabym samo łóżko.
Oceniając jednak ich jakość mam wrażenie, że nie są warte "normalnej"
ceny katalogowej. Teraz poluję na promocję, żeby za kolejny tysiąc
umeblować sobie salon ;-)
I dlaczego nigdy nie przeceniają mebli z serii Intarsio ??? Dlaczego ???
Te podobają mi się najbardziej, ale nie dam 2000 zł za biurko.
Magdalaena

14. Data: 2006-03-23 13:13:41

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja i moja rodzina mamy trochę mebli z BRW jak i Forte.

Uważam że mebelki z BRW są naprawdę niezłe , ale warunek jeden ! - trzeba
samemu je złozyć ..

Osobiście widziałem jak składano te meble przez pracowników sklepu ...
Byle szybko , byle jak , uzywając tylko kropelki kleju , nie dokręcając
mocno śrub ...

Ja sam składałem wszystkie meble , fakt długo to trwało ale nie żałowałem
ani kleju ani siły na dokręcenie śrub i meble dobrze się trzymają :)

Mi osobiście bardziej podobaja się meble z Forte , sa jakby trochę lepiej
przemyślane i konstrukcyjnie lepsze ...

Z BRW w naszyn nowym mieszkaniu mam tylko meble z BRW + Forte i nie narzekam
:)

/// Kaszpir ///

15. Data: 2006-03-23 14:52:06

Od: "yaga" <y...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ja i moja rodzina mamy trochę mebli z BRW jak i Forte.
>
> Uważam że mebelki z BRW są naprawdę niezłe , ale warunek jeden ! - trzeba
> samemu je złozyć ..

Co człowiek to opinia :-)
Ja słyszałam, że te meble mają sens tylko wtedy, kiedy są składane przez
firmę od nich.

> Osobiście widziałem jak składano te meble przez pracowników sklepu ...
> Byle szybko , byle jak , uzywając tylko kropelki kleju , nie dokręcając
> mocno śrub ...

A nie, to w W-wie polecają po prostu firmę, która specjalizuje się w
składaniu tych mebli. I ta firma przywozi meble, wnosi i składa. I jest to
zrobione rzeczywiście bardzo solidnie.
Ważne, żeby nie kupić mebla zdjętego z ekspozycji w sklepie, bo rzeczywiście
jest skręcany/składany po najmniejszej linii oporu.

> Mi osobiście bardziej podobaja się meble z Forte , sa jakby trochę lepiej
> przemyślane i konstrukcyjnie lepsze ...

No, proszę, znowu to samo. Co człowiek to opinia :-)
Widziałam Forte po 2-3 latach użytkowania. Porażka kompletna. Badziew jakich
mało. I to zarówno meble kuchenne jak i pokojowe. Choć te kuchenne były
naprawdę dużo gorsze.

BRW nie są najwyższych lotów, ale jak na tę cenę i wzornictwo to są dość
przyzwoite.

Yaga

16. Data: 2006-03-23 15:00:36

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon wrote:
Moim zdaniem są to meble (segmenty) "jednorazowego użytku". Nie nadają
się do przesuwania, transportu itp.
Fonon

17. Data: 2006-03-23 15:22:38

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon napisał(a):
> Piotr Fonon wrote:
> Moim zdaniem są to meble (segmenty) "jednorazowego użytku". Nie nadają
> się do przesuwania, transportu itp.

bo moze przed transportem trzeba je rozebrac :-)
ja mam kilka elementow vis a vis i od 2 lat wszystko jest ok

--
Pozdrawiam Andrzej
Puławy

18. Data: 2006-03-23 15:53:09

Od: "yaga" <y...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Piotr Fonon wrote:
>Moim zdaniem są to meble (segmenty) "jednorazowego użytku". Nie nadają
>się do przesuwania, transportu itp.

Podobno jak się ich nie rozkręca i dobrze zabezpieczy, to przeprowadzać się
z nimi mozna. Gorzej, jeśli są kilka razy rozkręcane i skręcane - nawet
sprzedawcy mówią, ze długo one wtedy nie wytrzymają.
Ale cóż się dziwić, w końcu to płyta wiórowa i jeszcze inne drewnopodobne
(albo i nie :-) - ile razy można w czymśtakim wkręcać śrubkę w tę samą
dziurę.

Yaga

19. Data: 2006-03-23 19:17:40

Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ceny mają atrakcyjne, ale czy równie dobrą jakość?
>
> Pzdr,
> Aga

mam Syriusza w dużym pokoju i kuchnię.
Uważam że trzeba złożyć osobiście - sam to zrobiłem, zmodyfikowałem tylko
staroświecki sposób montażu szafek wiszących w kuchni (na listwę).
Zgadzam się że trzeba uważać na łączenia i narożniki - np. szybko wycierać
rozlane płyny z łączenia blatów w rozkładanym stole bo "puchną"
poza tym - taki sobie standard "mieszczański" - zróżnicowane wzornictwo,
czasami niewykonalne instrukcje składania....
Najbardziej lubię jeden punkt z instrukcji, jest w większości mebli (cytat z
pamięci): "Złożyć mebel wg rysunku" :))))
Przy skomplikowanych konstrukcjach jak narożnik kuchenny rozbrajał mnie do
łez.....
Jak wszystkie meble wiórowe - raczej nie nadają się do przenoszenia w stanie
złożonym i raczej nie do więcej niż dwóch złożeń (przy odpowiedniej trosce
przy rozkładaniu)
Poza tym - bez rewelacji

Piotrek

20. Data: 2006-03-23 19:33:56

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za opinie!

Użytkownik "Aga" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ceny mają atrakcyjne, ale czy równie dobrą jakość?
>
> Pzdr,
> Aga

Meble Rust kto uzywa?
Przesuwne drzwi ogrodowe a próg...
umowa najmu mieszkania, z czym to sie je?
wzor elewacji
wzor elewacji