Re: Błagam pomóżcie! ;((((((((((

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Błagam pomóżcie! ;((((((((((
Date: Wed, 11 Apr 2007 21:59:05 +0200

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:evjdja$tge$1@news.onet.pl...

> Tak, czy siak , do lekarza iśc musi. O, gronkowiec, gronkowiec
> wysypuje;-)a u takiego "czary-mary' z higiena może byc na bakier.

O wlasnie moze byc. Bo same hormony to no nie wiem, ale nie wydaje mi sie,
ale mozna zawsze isc sobie je zbadac. Wystarczy isc do prywatnego
laboratorium, na miejscu pobiora krew i zrobia podstawowe badania na
hormony, to chyba jest TSH 3, T3 i T4 o ile dobrze pamietam, bo kiedys
mialam zapalenie skory i tez mi takie dermatolozka zlecila.

--
pozdr,
ewka