Blagam - pomozcie !!!

81. Data: 2002-01-19 07:53:18

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!!
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a26nae$a5q$1@news.tpi.pl...

> Człowiek leżąc spala przez 1 godz. 0. 9 kcal.

To dotyczy tylko "człowieków" przez małe c.
Człowiek przez "C" spala znacznie mniej.

Jeśli ważysz np. 56 kg
> to potrzebujesz na dobę: 0, 9 kcal x 24 godz. x 56 = ca 1210 kcal. Dodaj
> jeszcze trochę na ruch i wysiłek intelektualny...

Ja już od miesiąca nic nie chudnę ważąc 75 kg, jedząc dziennie 1300 kcal i
prowadząc normalną aktywność.

Pozdrawiam
Leszek

82. Data: 2002-01-19 09:46:32

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jezeli zas idzie o moje stawy, to bola, fakt - ale ciagle atak jest
> stosunkowo lagodny, nie postepuje.

A ja ciągle mam wątpliwości, czy to atak choroby, czy objawy przy odbudowie
stawów.
To, że są to inne stawy, niż te które chorowały, nie przesądza sprawy.
Po prostu naprawie w pierwszej kolejności podlegają stawy mniej uszkodzone,
czyli te, które wydawało Ci się że są zdrowe.
To, że w ich obrębie nie miałaś dolegliwości nie świadczy, że tkanka w nich
była dobrze zbudowana, ale, że organizm jeszcze jej nie zaatakował. Jeżeli
staw jest mniej zniszczony, to łatwiej się naprawia.

Dodatkowo wyniki badan, ktore sa idealne swiadcza o dobrej
> kondycji calego organizmu, co chyba tez jest warte uwagi, lacznie ze
> zdziwiona mina reumatologa.

To potwierdza moją interpretację.:-)

Pozdrawiam
Leszek

83. Data: 2002-01-19 09:48:38

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...
> organizm
>
> [Ktore syatemy obronne?

Tomek miał na myśli wydalanie toksyn i systemy antyoksydacyjne.

I czym to sie przejawia?

Zatruciem

Pozdrawiam
Leszek

84. Data: 2002-01-19 09:56:21

Temat: Odp: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2bf22$q7r$...@n...tpi.pl...

> Tomek miał na myśli wydalanie toksyn i systemy antyoksydacyjne.

[Ja nie jestem pewna co Tomek mial na mysli ... i dobrze by bylo zeby sam
sie wypowiedzial ... bo jezeli rzeczywiscie to mial na mysli ... to ja juz
nic nie rozumiem ... a dokladniej nie rozumiem jaki jego 'point'.
Bo przeciez skoro mowa o glodzeniu (pomijam cala reszte kwestii), to
nastepuje wtedy usuwanie toksyn z organizmu a systemy antyoksydacyjne
wreszcie nie maja pelnych rak roboty ...

Tomku, co miales na mysli?]

> I czym to sie przejawia?
>
> Zatruciem

[No dobra - a czym sie przejawia w takim razie to zatrucie ... bo ja jakos
zadnego u siebie nie obserwuje ....?

Pozdrawiam, Iza]

85. Data: 2002-01-19 10:10:53

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2beu3$on2$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Po prostu naprawie w pierwszej kolejności podlegają stawy mniej
uszkodzone,
> czyli te, które wydawało Ci się że są zdrowe.

[Sugerujesz, ze bedzie jeszcze gorzej? ;-)

Leszku, uszkodzenie stawow, w moim wieku, nie nastepuje ot tak sobie - w
przypadku uszkodzen, zwyrodnien tzw. reumatyzmu starczego, sa one
rezulatatem "zuzycia sie" stawow.
To co niszczy stawy w przypadku zapalnych postaci reumatyzmu, jak np.
reumatoidalne zapalenie stawow (RZS, czy inaczej gosciec postepujacy) lub
moje podobne do RZS luszczycowe zapalenie stawow, to utrzymujacy sie ostry
stan zapalny w stawie. Stan zapalny czyli atak przeciwcial (limfocyty T) na
komorki stawu (szeroko pojetego stawu) - reakcja o niewyjasnionym do konca
dotad pochodzeniu - atakowane sa zdrowe komorki, prawdopodobnie przyczyna
jest niesprawny uklad odpornosciowy, a dokladniej "nadpobudliwe" limfocyty
T. Dopiero ten atak (przejawiajacy sie typowymi cechami infekcji - goraczka,
w ostrych stanach goraczka w calym organizmie, zaczerwienienie, opuchniecie
i wysieki wokol stawu. spowodowane nekroza komorek atakowanych przez
limfocyty) powoduje w konsekwencji uszkodzenie stawu.

Nie widze wiec powodu, zeby moje stawy mialy byc nekane przez goraczke,
trupy innych komorek po to by sie wyleczyc.
W pierwszych miesiacach diety, wyleczenie stawow chorych przed dieta,
przejawilo sie ustapieniem goraczki i wszystkich innych cech o ktorych
pisalam. Nastapilo nawet wchloniecie wysiekow wokol stawow i odbudowanie
zanikow miesni - co rowniez "przyplacilam" zdziwiona mina reumatologa :-).

Jezeli jednak uwazasz nadal, ze nie mam racji, bardzo prosze, sprobuj mnie
przekoanc. Z przyjemnoscia zaczne traktowac ten paskudny bol towarzyszacy
mi, jako efekt leczenia - od razu sie lepiej poczuje.]

> [...]
> była dobrze zbudowana, ale, że organizm jeszcze jej nie zaatakował. Jeżeli
> staw jest mniej zniszczony, to łatwiej się naprawia.

[Na ten temat wypowiedzialam sie juz powyzej.]

> Dodatkowo wyniki badan, ktore sa idealne swiadcza o dobrej
>
> To potwierdza moją interpretację.:-)

[Przykro mi, ale nie widze takiego potwierdzenia.
Te wyniki swiadcza moim zdaniem o tym, iz nastapilo ogolne wzmocnienie
orgaznizmu, ktory sam walczy z choroba, lub idac tokiem myslenia naukowcow
wysuwajacych hipoteze o nadpobudliwosci limfocytow T - nastapilo znaczne
zlagodzenie zachwiania rownowagi w ukladzie odpornosciowym.

Pozdrawiam, Iza]

86. Data: 2002-01-19 12:28:00

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a2b89o$d1i$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To dotyczy tylko "człowieków" przez małe c.
> Człowiek przez "C" spala znacznie mniej.

:-))))A to już pachnie faszyzmem :-)))

> Ja już od miesiąca nic nie chudnę ważąc 75 kg, jedząc dziennie 1300
kcal i
> prowadząc normalną aktywność.

Ale wcześniej schudłeś, prawda? To tak bywa, nie tylko u
Optymalnych.
Organizm po jakimś czasie zwalnia tempo przemiany. Przecież wiesz o tym.
Ja po rozpoczęciu akcji leciałem z wagą bardzo ładnie w dół, po czym
zatrzymałem się na 81 kg. I waga stała jak zaczarowana przez prawie
miesiąc. Dieta, ruch, a temu skubańcowi ( znaczy organizmowi ) wszystko
jedno.
Dopiero po miesiącu stałego ograniczenia kalorii ruszyło się na wadze.
Poza tym istnieją różne " osobnicze " fanaberie.

> Pozdrawiam

Ja również
Piotr

87. Data: 2002-01-19 12:35:07

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w
wiadomości news:a29ds6$sph$1@news.tpi.pl...
> Powinniście spróbować z Chaciurem optywege. Może chcecie programik w
Excelu,
> co liczy składniki?

Ceterum censeo Carthaginem...

Ale programik obejrzeć można. Najlepiej spakuj zip.em:-)))
Piotr

88. Data: 2002-01-19 14:16:52

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!! OT
Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Tłuszcze jakie zastosujesz muszą mieć wyjątkowo mało frakcji
> wielonienasyconych, a więc oliwa z oliwek, olej słonecznikowy i  wysokiej
> jakości margaryny.

Moglby uzywac olej kokosowy jesli w Polsce jest. Zdecydowanie z roslinnych
jest najlepszy. Jest to 100% tluszcz. Ma zaledwie 1.8% WNKT.

Jurek

89. Data: 2002-01-19 16:23:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> A ja ciągle mam wątpliwości, czy to atak choroby,
> czy objawy przy odbudowie stawów.

Ale Ty jeste

90. Data: 2002-01-19 16:26:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> A ja ciągle mam wątpliwości, czy to atak choroby,
> czy objawy przy odbudowie stawów.

Ale Ty jesteś optymista-marzyciel.
Czemu tak nagminnie stosujesz myslenie życzeniowe?

Gdy wegetarianom szkodzi głodówka to oni myślą, że im się
organizm z toksyn odtruwa - tak samo interpretują na siłę
na korzyść niekorzystne zjawiska jak Ty...

> To, że są to inne stawy, niż te które chorowały, nie przesądza sprawy.

No jasne że nie. Jak się ktoś uprze aby interpretować pozytywnie
to nie ma siły... Nawet gdyby fakty wskazywały na oczywiste wnioski
to taki fanatyk będzie interpretował tak jak jemu sie to podoba...

> To potwierdza moją interpretację.:-)

:-)))) Robisz się zabawny Leszku.

dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
dieta Montignaca
dowcip dietetyczny (kuchenny)
sesja
Należy dużo pić!