Blizny a opalanie?

1. Data: 2002-04-17 11:22:30

Temat: Blizny a opalanie?
Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie jak to jest. Czy jezeli blizna jest jeszcze czerwona (ale minelo
sporo czasu od operacij 2lata) niezbyt duza. To opalanie sie na solarium czy
sloncu mozesz wplynac na nia jakos niekozystnie? Nie zniknie? pogorszy sie?
Byl bym wdzieczny za odpowiedz.
Duckman
Pozdrawiam!

2. Data: 2002-04-17 15:18:41

Temat: Re: Blizny a opalanie?
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

DuckmAn wrote:

> [...]
> sloncu mozesz wplynac na nia jakos niekozystnie? Nie zniknie? pogorszy sie?

Majac tez taka blizne smarowalam ja blokerem.
Slonce ani solarium nie dalo rady:)))

Pozdrawiam,
Mich

3. Data: 2002-04-17 16:59:25

Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl>
> Majac tez taka blizne smarowalam ja blokerem.
> Slonce ani solarium nie dalo rady:)))

Blokerem? co to krem z filtrem?
Ale chodzi mi oto czy sie stan tej blizny od opalania nie pogarsza?
duckman

4. Data: 2002-04-18 08:08:33

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

DuckmAn wrote:

> Użytkownik "Mich" <M...@c...pl>
>
> Blokerem? co to krem z filtrem?
> Ale chodzi mi oto czy sie stan tej blizny od opalania nie pogarsza?
> duckman

Tak. To jest krem z bardzo wysokim filtrem (np. Vichy 45).
Przez rok zasłaniałam blizne chusteczka...a pozniej zaczelam wlasnie
stosowac bloker.
Wowczas taka blizna sie nie opala. Nie zauwazylam tez zadnych zmian.

Pozdrawiam,
Mich

5. Data: 2002-04-18 08:30:51

Od: "GosiaL" <G...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

Lekarka mi tłumaczyła, że dopóki blizna jest czerwona to nie można jej
opalać, bo się opali i zostanie ciemna. Natomiast blizna biała nie zmienia
się i opalanie się nie ma na nią wpływu. Ja musiałam ochraniać bliznę
córeczki około półtora roku.

Gosia

Użytkownik "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
czy
> sloncu mozesz wplynac na nia jakos niekozystnie? Nie zniknie? pogorszy

Spis lekow
białko w moczu?
Krwawienie z gardla - prosba o rade
POLOMIGRAN