Re: Błyszczyk Glazewear z Avonu kto ma jaki kolor?:)

From: "Kroofka" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Błyszczyk Glazewear z Avonu kto ma jaki kolor?:)
Date: Mon, 6 Jun 2005 01:16:11 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@dawid.net.autocom.pl

> Poczytałam archiwum i chyba najpopularniejszym kolorkiem jest Tickled
pink.
> Czy aby nie jest za różowy? Myślałam o Delish, który jest bardziej
> czerwono-ceglasty. Czy te błyszczyki (w nowej wersji) bardzo kryją czy
dają
> tylko odcień i efekt mokrych ust?

1. tickled pink jest paskudnie różowy, IMO beznadziejny kolor, taki jakiś
płaski, jednowymiarowy... różowy i tyle.
2. nie ma efektu mokrych ust, właściwie nie ma nawet połysku
3. kryje w miarę dobrze, ale szybko się zżera
4. wysusza usta, robią się takie różowe nieestetyczne skórki :/
5. ładnei pachnie

pozdrawiam
K.