Błyszczyk wylinowy rimmela?

1. Data: 2003-03-22 12:08:00

Temat: Błyszczyk wylinowy rimmela?
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy ktos tego używał? Proszę o opinię.

POzdrawiam

Z gory dzieki

1. Data: 2003-03-22 12:34:06

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Czy ktos tego używał? Proszę o opinię.

Ja uzywam non stop i jestem zadowolona,dlugo trzyma sie na ustach w
przeciwienstwie do innych ktore kupowałam wczesniej

Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-03-22 12:37:35

Temat: Re: Błyszczyk wylinowy rimmela?
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uwazam ze blyszczyki rimmela sa najlepsze :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-22 14:13:12

Od: "Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Czy ktos tego używał? Proszę o opinię.

Hejeczka;-))))

Jeden z lepszych błyszczyków jakich używałam, daje ładny blask na ustach i
długotrwały efekt. Polecam;-)

pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2003-03-22 15:08:05

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Mar 2003 15:13:12 +0100, Kaliope <k...@n...podlesie.krakow.pl>
wrote:
:
[...]

czy on jest wylinowy czy winylowy? bo wylinowego to bym sie bala, ze
od niego wylinieje :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-03-22 15:36:24

Od: "Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy on jest wylinowy czy winylowy? bo wylinowego to bym sie bala, ze
> od niego wylinieje :)

Hejeczka;-))))

Winylowy;-))) nie zauważyłam u siebie objawów wylinienia;-)))

Pozdrowionka,

Kaliope oderwana od sobotnich porządków;-)

kurtka
apropo samoopalaczy
kosmetyczka
suknia ślubna-Kraków