Bo ja sie boje sama...;-)

1. Data: 2004-02-28 16:39:21

Temat: Bo ja sie boje sama...;-)
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz wybieram sie na Grochowska do Pani Hani od Biustow i mam pytanie -
czy ktos sie w najblizszym czasie wybiera i, jak ja, pragnie
towarzystwa, ktore wesprze duchowo i pocieszy, jako ze Pani Hania
podobniez krzyczy bardzo i ciska piorunami? ;-) Nie wiem, nie bylam, ale
niektorzy [radosne 'mru' dla Zuzanki ;*] mowia, ze krzyczy, a ja jestem
niesmiala, plochliwa i chce sobie dobrac bielizne, zwlaszcza, ze fachowo
i tanio. Totez jesli ktoras z dziewczat sie wybiera, a ma czas jakos w
tygodniu kolo poludnia, to ja bardzo prosze o maila :-)

Pozdrawiam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-02-28 17:16:33

Temat: Re: Bo ja sie boje sama...;-)
Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, moze ona i nie krzyczy ale stawia Cie w takiej sytuacji, ze stoisz w
przymierzalni z biustem na wierzchu i nie masz nic do powiedzenia. Ona
zadecyduje jaki fason biustonosza masz kupic i jesli np potrzebujesz czarny
to licz sie z tym ze moze stwierdzic ze czarnego w Twoim rozmiarze nie ma i
masz wziac np. bezowy. Tobie podoba sie szary a ona wciska bordowy bo akurat
taki ma dla Ciebie. Jesli odmowisz i nie ulegniesz bedzie obrazona. Nie licz
rowniez na tania bielizne. Ja osobiscie bylam w tym sklepie raz i wiecej tam
nie pojade. Wiem jaki rozmiar nosze i kupie go w innym sklepie. Przykro mi
ze nie dodalam Ci otuchy, moze inne grupowiczki mialy wiecej szczescia i
wyszly zadowolone.
Pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-02-28 17:32:11

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 28 Feb 2004 18:16:33 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <v...@w...pl> i powiedziała:

> [...]
> ze nie dodalam Ci otuchy, moze inne grupowiczki mialy wiecej szczescia i

Owszem. Tyle że mnie nie bardzo przeraża mnie fakt, że ktoś się na mnie
obrazi, bo nie kupię akurat tego stanika. To się nazywa asertywność. Jak
się nie ma, to trzeba albo kupować co dają i zaciskać zęby, albo obrażać
ludzi ;-)

Nie kupiłam białego biustonosza, bo go nie chciałam mimo zachęt i
tłumaczenia, że na pewno mam jakąś białą bluzkę. Kupiłam za to czarny,
za 79 zł, co nie jest ceną okrutnie wygórowaną (zwłaszcza że proponowano
mi też model za 49 zł, ale mi się nie podobał). Mam wrażenie, że
niepotrzebnie demonizujesz.

Zuzanka (a potem poszłam do innego sklepu i kupiłam stanik za
130, bo ładny był ;-) - Pretty Emotions, polecam, występuje w
rozmiarze 70DE)

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-02-28 17:37:28

Od: "234" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib", kiedys Tibi (kiedys jeszcze inaczej), napisała:

> [...]
> i tanio. Totez jesli ktoras z dziewczat sie wybiera, a ma czas jakos w
> tygodniu kolo poludnia, to ja bardzo prosze o maila :-)
---
Nie jestem wprawdzie "dziewczeciem", ale chetnie podtrzymam...
Powiedz tylko: kiedy? (jestem z pod znaku Panny-moze to ulatwi?)
234
PS. Pozdrawiam wszystkie piekne Panie tutaj - jestem zafascynowany
wasza dzielna walka z problemami. Naprawde.

1. Data: 2004-02-28 17:40:43

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem. Tyle że mnie nie bardzo przeraża mnie fakt, że ktoś się na mnie
> obrazi, bo nie kupię akurat tego stanika.

Hej, z Panią od Biustonoszy nie jest tak źle, ja nie mam przykrych
doświadczeń (byłam 2 razy) - chociaż w sąsiedniej przymierzalni działy się
jakieś bardziej dramatyczne sceny.
Trzeba zachować trochę zimnej krwi - jak nie ma koloru po który się
przyjechało, to przynajmniej wiadomo jaki rozmiar dobrała. A wciskanych nie
kupować (mi akurat nie wciskała).
Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2004-02-28 17:48:44

Od: "piomay" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "234" <m...@r...pl> napisał w
> Nie jestem wprawdzie "dziewczeciem", ale chetnie podtrzymam...
> Powiedz tylko: kiedy? (jestem z pod znaku Panny-moze to ulatwi?)

Moja wrózka powiedziała mi że w salonie kosmetycznym moge liczyc tylko na
Panny, moze wybrałbyś się zemną gdyż strasznie boje sie iśc sam.

piomay - Motorwszafie Posting Tim - bedziemy na podium;]
http://www.piomay.riders.pl <--- wynik nudzenia się w domu :)
http://www.repio.pl <------------ sponsor w/w stron (reklama)

1. Data: 2004-02-28 17:54:23

Od: "234" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pijomaj" napisał:

> Moja wrózka powiedziała mi że w salonie kosmetycznym moge liczyc tylko na
> Panny, moze wybrałbyś się zemną gdyż strasznie boje sie iśc sam.
---
Dobrze, ale pod warunkiem, ze mi pomozesz. Podtrzymac.
234

1. Data: 2004-02-28 17:58:00

Od: "piomay" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "234" <m...@r...pl> napisał

> Dobrze, ale pod warunkiem, ze mi pomozesz. Podtrzymac.

Twoja propozycja mi pochlebia. Prawde mówiąc jestem zachwycony. Reszte myśle
że obgadamy na privie. Dziekuję Ci.

1. Data: 2004-02-28 17:59:53

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 28 Feb 2004 17:37:28 GMT, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@r...pl> i powiedziała:

> Nie jestem wprawdzie "dziewczeciem", ale chetnie podtrzymam...
> Powiedz tylko: kiedy? (jestem z pod znaku Panny-moze to ulatwi?)

Musiałbyś nogi ogolić.

> 234
> PS. Pozdrawiam wszystkie piekne Panie tutaj - jestem zafascynowany
> wasza dzielna walka z problemami. Naprawde.

Jakimi problemami? 8-)

Zuzanka (jedynym problemem są clueless newbies i trolle ;-))

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-02-28 18:15:59

Od: "234" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Krzyżaniak", kasztanek z placu, napisała:

> Musiałbyś nogi ogolić.
Przepraszam, ale w jakim celu? (to po pierwsze primo).
Po drugie primo - ja nie mam problemów z owłosieniem.
Między piersiami też.

> Jakimi problemami? 8-)
> Zuzanka (jedynym problemem są clueless newbies i trolle ;-))
Słusznie - Z U Z A N K O. Oglądałem wczoraj "Powrót króla" - itd.
Trolle to spory problem. A jakie mają kłopoty ze skórą...
pozdrawiam
234

Woda toaletowa BU - Wild
maseczka z zielonej herbaty