Bób jesienny?

1. Data: 2017-05-04 22:50:50

Temat: Bób jesienny?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno aby mieć świeży bób jesienią, trzeba w lipcu wysiać odmianę tzw.
krótkiego dnia, i to wczesną.
Czy ktoś siał zwykłą? Jakie rezultaty?

2. Data: 2017-08-21 08:52:35

Temat: Re: Bób jesienny?
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 4 maja 2017 22:51:29 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Podobno aby mieć świeży bób jesienią, trzeba w lipcu wysiać odmianę tzw.
> krótkiego dnia, i to wczesną.
> Czy ktoś siał zwykłą? Jakie rezultaty?

Ja zaryzykowałem i posadziłem wczoraj. Zobaczymy co z tego wyjdzie;)

3. Data: 2017-08-21 10:06:34

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Ja zaryzykowałem i posadziłem wczoraj. Zobaczymy co z tego wyjdzie;)

Hejka. Wczoraj czyli 20 czerwca minął optymalny termin siewu poplonów.
Zasiany w tym czasie bób wytworzy zieloną masę. którą mozna przeznaczyć na
zielony nawóz lub dać do kompostownika. Ziarna z tego sierpniowego siewu na
pewno nię będzie.
Pozdrawiam ewidentnie Ja...cki

4. Data: 2017-08-21 12:57:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> [...]
> zielony nawóz lub dać do kompostownika. Ziarna z tego sierpniowego siewu na

U mnie wczoraj ewidentnie był 20 sierpnia.

--
Jarek

5. Data: 2017-08-21 15:19:04

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie wczoraj ewidentnie był 20 sierpnia.

Hejka. To tak jak u wszystkich. Przepraszam za pomyłkę.
Pozdrawiam potulnie Ja...cki

6. Data: 2017-08-22 12:33:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 10:06:43 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> [...]
> pewno nię będzie.
> Ano nie będzie. Zgłębiłam temat w literaturze - potrzebna
specjalna odmiana bobu. Plon żtp. poplonowy można jeszcze otrzymać siejąc koper (na
zielony zbiór - do mrożenia) oraz rzodkiewkę oraz sadząc rozsadę sałaty. Pierwsze dwa
niniejszym uczyniłam, z sałatą dałam sobie spokój.

7. Data: 2017-08-22 12:42:32

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 12:33:15 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
[...]

Niby szpinak można jeszcze w sierpniu]

8. Data: 2017-08-22 13:41:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 12:42:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
zielony zbiór - do mrożenia) oraz rzodkiewkę oraz sadząc rozsadę sałaty. Pierwsze dwa
niniejszym uczyniłam, z sałatą dałam sobie spokój.

No ale to do zbioru na wiosnę.

9. Data: 2017-08-22 14:06:04

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 13:41:28 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:

> No ale to do zbioru na wiosnę.

Niby sadzony do połowy sierpnia jeszcze do zbioru jesienią się nada

10. Data: 2017-08-24 23:49:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Sadzony - może. Ale SIANY na pewno nie.

Pompka do wody. Jaka?