Agrecol - Ślimaki

1. Data: 2017-04-12 20:21:57

Temat: Agrecol - Ślimaki
Od: mirzan <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niebieskie granulki firmy Agrecol, na ślimaki, nie są przez ślimaki zjadane.
Bezużyteczna podróbka za ponad 30 zł. Czy inne produkty tej firmy są tak samo
skuteczne?

2. Data: 2017-04-12 21:33:02

Temat: Re: Agrecol - Ślimaki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Niebieskie granulki firmy Agrecol, na ślimaki, nie są przez
> ślimaki zjadane. Bezużyteczna podróbka za ponad 30 zł.
> Czy inne produkty tej firmy są tak samo skuteczne?

Może niegłodne? Nażarły się czego innego i teraz grymaszą.
Takiemu ślimakowi trudno dogodzić. Jak ślimak niewielki,
a granulki duże, to można mu podrobić.

--
Jarek

3. Data: 2017-04-12 23:22:42

Od: mirzan <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 kwietnia 2017 21:33:04 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> Może niegłodne? Nażarły się czego innego i teraz grymaszą.
> Takiemu ślimakowi trudno dogodzić. Jak ślimak niewielki,
> [...]

Granulki z firmy Bross, dwa razy większe, a ślimaki, jeśli nie zdążą zjeść,
to się o nie biją i też się pozabijają.Napisałem do tej firmy Agrecol,ciekawe,czy
odpiszą.

4. Data: 2017-04-13 00:40:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Granulki z firmy Bross, dwa razy większe, a ślimaki, jeśli
> nie zdążą zjeść, to się o nie biją i też się pozabijają.

Jeśli się nie pozabijają wzajemnie, to mogą się udławić tymi
dużymi granulkami. Życie ślimaka pełne jest zasadzek.

> Napisałem do tej firmy Agrecol,ciekawe,czy odpiszą.

Może to, co już wiemy -- że te duże ganulki zostały podrobione
na mniejsze.

--
Jarek

5. Data: 2017-04-13 07:32:08

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.04.2017 23:22, mirzan pisze:

> Granulki z firmy Bross, dwa razy większe, a ślimaki, jeśli nie zdążą zjeść,
> to się o nie biją i też się pozabijają.

Bardzo ekologiczny sposób walki ze ślimakami. Podoba mi się. Słyszałem
o podobnie ekologicznym rad sposobie: napuszczeniu na te oślizgłe ślimaki
ślimaków winniczków. Winniczki są zbrojne - opancerzone i z rogami ("ślimak,
ślimak, wystaw rogi...") - i w ślimaczych starciach dobrze sobie radzą. Ponoć.
A ślimak winniczek już taki obrzydliwy nie jest. Wręcz przeciwnie.

6. Data: 2017-04-13 11:42:56

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 kwietnia 2017 21:33:04 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
> Takiemu ślimakowi trudno dogodzić. Jak ślimak niewielki,
> a granulki duże, to można mu podrobić.

Albo rzucać nimi w ślimaki, tudzież strzelać z procy.

L.

7. Data: 2017-04-13 11:56:28

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> Albo rzucać nimi w ślimaki, tudzież strzelać z procy.

Kulki na mole są jeszcze większe, nimi jeszcze łatwiej trafić.

--
Jarek

8. Data: 2017-04-13 15:07:29

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kulki na mole są jeszcze większe, nimi jeszcze łatwiej trafić

Ślimak z kulą u nogi?

9. Data: 2017-04-13 15:20:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Ślimak z kulą u nogi?

Ślimakowi przysługuje tylko półkula. Sprawiedliwość musi być.

Jarek

--
Kdyby kdyby kdyby kdyby kdyby
mlži plži hlavonožci ryby

10. Data: 2017-04-16 18:08:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@g...com> wrote:
> Niebieskie granulki firmy Agrecol, na ślimaki, nie są przez ślimaki zjadane.

Może to produkt na GŁODNE ślimaki :-)))
Producent nie zakładał chyba, że w ogrodach istnieją głównie najedzone :-D

> Bezużyteczna podróbka za ponad 30 zł. Czy inne produkty tej firmy są tak samo
> skuteczne?

Nie stosuję - kiedyś coś stosowałam, chyba na mszyce na fuksjach, ale
stwierdziłam, że to produkt raczej pielęgnacyjny dla mszyc :-)
Teraz używam na owady tylko preparatów firmy Bayer itp. Natomiast Agrecol
nawozy do kwiatów doniczkowych ma niezłe.
Na slimaki w ogrodzie nie stosuję niczego - u mnie na piaszczystych glebach
jakoś po ostrych zimach oraz podczas suchego lata ich populacja sama
wydatnie się zmniejsza. No nie dają rady, biedaki :-))

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Czereśnia chyba uschła
Polan - nigdy więcej.
Nawożenie trawnika
Borówki pod modrzewiem