Agrecol - Ślimaki

11. Data: 2017-04-16 18:10:21

Temat: Re: Agrecol - Ślimaki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@g...com> wrote:

> Granulki z firmy Bross, dwa razy większe, a ślimaki, jeśli nie zdążą zjeść,
> to się o nie biją i też się pozabijają.Napisałem do tej firmy Agrecol,ciekawe,czy
odpiszą.

Zacznij kaczki hodować, to wyżrą te ślimaki :-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

12. Data: 2017-04-16 22:28:52

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 18:10:31 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Zacznij kaczki hodować, to wyżrą te ślimaki :-)

A co jak kaczki zeżrą ślimaki i zaczną żreć to, co żarły ślimaki?

L.

13. Data: 2017-04-16 22:47:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> A co jak kaczki zeżrą ślimaki i zaczną żreć to, co żarły ślimaki?

Wtedy Ty wkroczysz w łańcuch pokarmowy jako kolejne zgodne z naturą ogniwo
- zjesz kaczki :-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

14. Data: 2017-04-16 22:48:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pyta:

> A co jak kaczki zeżrą ślimaki i zaczną żreć to, co żarły ślimaki?

Dzisiaj na obiad mieliśmy kaczkę z kasztanami.

--
Jarek

Czereśnia chyba uschła
Polan - nigdy więcej.