Boczniaki ..... grill

1. Data: 2005-05-25 20:03:27

Temat: Boczniaki ..... grill
Od: "bauwer" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję pomocy:
długi weekend przede mną (i sporą liczbą Polaków w naszym kochanym kraju). W
lodóweczce pekluje się karkóweczka, żeberka, kurzęcze cycuszki. Serek ze
śmietanką i czosnkiem przegryza się jak trzeba. Mleczko na chłodnik się
zsiadło jak ta lala...
Jednym słowem : wszystko zaplanowane, będziemy świętować i się delektować:))
(Dzięki ci naturo za szybką przemianę materii - uwielbiam jeść)
Coś mi jednak zasnąć nie daje. Mianowicie boczniaków trochę otrzymałam w
darze, mój luby chce je z grilla.... a ja nie wiem jak??!!
Ratunku, pomocy - jak je przyrządzić? Nie mogę sobie pozwolić na
kompromitację - darczyńcy boczniaków na grillu też będą.

Pozdrawiam i życzę smacznego świętowania

2. Data: 2005-05-25 21:58:42

Temat: Re: Boczniaki ..... grill
Od: c...@g...pl (coreczka) szukaj wiadomości tego autora

bauwer napisał(a):

> Coś mi jednak zasnąć nie daje. Mianowicie boczniaków trochę otrzymałam w
> darze, mój luby chce je z grilla.... a ja nie wiem jak??!!
Zabkami do gory??!! (LOL)
pzdr
A.
P.S. A tak na powaznie: sie kladzie na grillu, sie piecze (ja na surowo
nie sole - kazdy sam se soli, jak dostanie upieczone na talerzu)...
Ale ja mam "nienormalna" rodzine...
pzdr
A.
P.S. 2 : pogooglaj - moze wygooglasz:)
A.

3. Data: 2005-05-27 08:02:38

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie wiem bo nigdy nie robiłam ale ja bym dodała na te poczniaki odrobinę
masła żeby tak fajnie się grilowały i duisły jak rydze na maśle :))

Ania

4. Data: 2005-07-25 20:56:43

Od: Zbigniew Pieciul <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak masz czas, mozna ukrecic jakis farsz na bazie twarozku albo sera
koziego plus ziola, ale najlatwiej piec grzyby jak leci, oczyszczone,
osuszone, blaszkami do gory, minimalnie posmarowawszy je najpierw oliwa
i posypawszy utartym parmezanem, lub czyms w tym stylu -- zeby
podostrzyc, podbic ich olryginalny smak. Moze jeszcze odrobina pieprzu.
Ostroznie z soleniem, bo nie kazdy lubi, no i sol wyciaga soki (goscie
moga sobie wedle uznania posolic grzyby na talerzu na talerzu -
zasugeruj im to w pore). Pod koniec pieczenia - na moment grzyby
odwrocic blaszkami do ognia, tyle tylko zeby sie kratka odbila.

Pozdr., Zb.

indesit
...:::Sos do pizzy:::...
Super przepis na pizze !!!