Z czym naleśniki?

1. Data: 2005-05-25 17:32:05

Temat: Z czym naleśniki?
Od: "Diabli" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Z czym polecacie naleśniki, żeby były smaczne, jednak nie na słodko?

2. Data: 2005-05-25 18:22:26

Temat: Re: Z czym naleśniki?
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diabli napisał(a):
> Witam. Z czym polecacie naleśniki, żeby były smaczne, jednak nie na słodko?

Polecam z nbadzieniem takim, jak do pierogów ruskich. Albo ze szpinakiem.

tapta
GG:4082847

3. Data: 2005-05-25 18:26:10

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Polecam z nbadzieniem takim, jak do pierogów ruskich. Albo ze
> szpinakiem.

Albo z mięsem mielonym - takim jak do spaghetti bolognese (czy jak tam
się to pisze) i żółtym serem.

Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

4. Data: 2005-05-25 18:29:43

Od: "rina" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z kapusta i grzybami :)

5. Data: 2005-05-25 18:44:20

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja, na ten przykład, lubie naleśniki z mieszanką meksykańską.

Wrzucam taką na rozgrzaną oliwę, duszę pare minut i zalewam przecierem
pomidorowym.
Można dodać troche startego sera żółtego.

Jest dobre i baby toto jedzą dużymi porcjami, bo mało tuczy ;)

A teraz idę z piwem w ręku na Dudka.

pozdro!
/\/\\/\/

6. Data: 2005-05-25 18:45:16

Od: "Arielka" <a...@y...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Diabli" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam. Z czym polecacie naleśniki, żeby były smaczne, jednak nie na
> słodko?
>
> Pozdrawiam

z białym serem i spinakiem

pozdrawiam
Arielka

7. Data: 2005-05-25 18:52:44

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-25 20:26:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *@nn* skreślił te oto słowa:

> Albo z mięsem mielonym - takim jak do spaghetti bolognese (czy jak tam
> się to pisze) i żółtym serem.

Albo z mozarellą zamiast żółtego. Mniam :)

--
Lia

8. Data: 2005-05-26 08:10:41

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diabli" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Z czym polecacie naleśniki, żeby były smaczne, jednak nie na
słodko?

duszonymi porami ze smietana

agataw

9. Data: 2005-05-27 07:33:09

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Z czym polecacie naleśniki, żeby były smaczne, jednak nie na
> słodko?

Z mrożonką warzywną uduszoną na patelni na odrobinie oleju, do tego można
dodać koncentrat pomidorowy i wroić trochę wędliny.
Wersja druga to ta sama mrożonka plus mięso mielone.

Podawać można z sosem.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

10. Data: 2005-05-27 12:13:45

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 19:32:05 +0200, Diabli
<d...@p...onet.pl> napisał:

> Witam. Z czym polecacie naleśniki, żeby były smaczne, jednak nie na
> słodko?

Z parówkami.
Parowki pokroić w paski ( wzdluż) na trzy cześci Zesmażyć na patelni
z pokrojoną cebulą według gustu, ale raczej dużo.
Zesmażyć na oleju oczywiscie.
Placek nalesnikowy winien być nieco grubszy , albo
położyć dwa nalesniki na spód, posmarować obficie
koncentratem pomidorowym po wierzchu.Koncentrat ma być
niekwaśny!
na posmarownae naleśniki nalozyć parówek raz koło razu,
Przykryć kolejnymi dwoma naleśnikami, znów posmarować
koncentratem ,już cieniej.
Wylozyć zeszkloną cebulkę i polać olejem spod smażenia.
uwaga, dokladki nie przewiduje się, to porcja na chlopa :)

WOK żeliwny(spam )-kuchenka elektryczna
Moje ulubione zawijańce :)
początkująca
Prażony sezam - jak zrobić?