Z czym naleśniki?

11. Data: 2005-05-30 18:26:06

Temat: Re: Z czym naleśniki?
Od: Anna Zalewska <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo z mozarellą zamiast żółtego. Mniam :)
z oscypkiem, w plastrach wlozonych w nalesniki zlozone
w chusteczke, potem podsmazone na rumiano na patelni

12. Data: 2005-05-30 18:28:32

Od: Anna Zalewska <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo z mozarellą zamiast żółtego. Mniam :)
z oscypkiem, w plastrach; nalesniki zlozone w chusteczke
i nastepnie odsmazone na rumiano na patelni

aniaz

13. Data: 2005-05-30 19:56:57

Od: "Karolina" <f...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z białym serem, cebulą i pieprzem. (na surowo :) )

Pozdrawiam
Karolina

14. Data: 2005-05-30 20:46:29

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diabli" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Z czym polecacie naleśniki, żeby były smaczne, jednak nie na
słodko?

Z farszem z podsmazonych pieczarek wymieszanych ze startą mozarellą. Po
nadzianiu nalesniki podpiekamy, a najlepiej podgrzewamy w mikrofali,zeby ser
się roztopił.

pozdr

cherokee

15. Data: 2005-06-03 17:10:15

Od: "Darek" <i...@0...else> szukaj wiadomości tego autora

najlepsze nalezniki sa zdaniem calej mojej rodziny smarzone z boczkiem i
polewane syropem klonowym lub syropem jablkowym...

Pozdrawiam Darek

16. Data: 2005-06-03 17:16:48

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jun 2005 19:10:15 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Darek*, w
wiadomości news:<news:42a08ef7$0$35362$e4fe514c@news.xs4all.nl> zawarł, co
następuje:

> najlepsze nalezniki sa zdaniem calej mojej rodziny smarzone

jak rozumiem są na smarze smażone skoro są smarzone?
MSPANC
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

17. Data: 2005-06-03 17:25:38

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Fri, 3 Jun 2005 19:10:15 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Darek*, w
> wiadomości news:<news:42a08ef7$0$35362$e4fe514c@news.xs4all.nl>
> zawarł, co
> następuje:

Źle zrozumiałaś - one są smarzone czyli w skrócie smarowane smarem,
albo smarem i boczkiem :)))
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

18. Data: 2005-06-03 17:38:42

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jun 2005 19:25:38 +0200, Waćpanna lub Waćpan *@nn*, w wiadomości
news:<news:42a091aa$1@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> Źle zrozumiałaś - one są smarzone czyli w skrócie smarowane smarem,
> albo smarem i boczkiem :)))

pewnie dlatego, że jestem zbyt smar-kata i za mało wiem o życiu :)

19. Data: 2005-06-03 20:25:19

Od: "Darek" <i...@0...else> szukaj wiadomości tego autora

jak by nie bylo ortografia nigdy nie byla moja mocna strona, lepiej potrafie
smaZyc, gotowac, piec, dusic, itd itd..
nie mniej dziekuje za uwage zapewne jakis czas bede pamietal co znaczy
smaZenie a cosmaRZenie :-))

Pozdrawiam i milego weekendu
Darek

20. Data: 2005-06-04 09:53:43

Od: "ma\(ka\)ron" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <i...@0...else> napisał w wiadomości
news:42a0bcaf$0$35386> nie mniej dziekuje za uwage zapewne jakis czas bede
pamietal co znaczy
> smaZenie a cosmaRZenie :-))

chyba rozmaRZenie.
no cóż, niejednemu tu Ola w marzeniach się pojawia, choć o Żonie nie sma,
znaczy się śni.
mak

WOK żeliwny(spam )-kuchenka elektryczna
Moje ulubione zawijańce :)