...:::Sos do pizzy:::...

1. Data: 2005-05-25 18:58:21

Temat: ...:::Sos do pizzy:::...
Od: "Dejf" <z...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Czy zna ktos przepis/przepisy na jakis dobry sos ktorym smaruje sie
pizze,lub na takie ktore mozna zrobic i polac nimi pizze po upieczeniu???

--
Pozdrawiam Dejf

2. Data: 2005-05-25 20:02:37

Temat: Re: ...:::Sos do pizzy:::...
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 25 mai 2005 ŕ 20:58:21, dans <d72i5e$ihq$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Witam !!!

> Czy zna ktos przepis/przepisy na jakis dobry sos ktorym smaruje sie
> pizze,lub na takie ktore mozna zrobic i polac nimi pizze po upieczeniu???

Ja ostatnio smaruje pesto czerwonym. Dobrze tez wychodzi ze zwylkym
koncentratem (ale wtedy ciasto trzeba wczesniej posmarowac oliwa).

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2005-05-25 20:02:41

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dejf" <z...@j...cy> napisał w wiadomości
> Witam !!!
>
> Czy zna ktos przepis/przepisy na jakis dobry sos ktorym smaruje sie
> pizze,lub na takie ktore mozna zrobic i polac nimi pizze po upieczeniu???

Koncentrat pomidorowy 2 lyzki, woda do 10 lyzek, oliwa 1-2 lyzki, cukier 1/2
lyzeczki, sol 1/2 lyzeczki, pieprz 3 razy zakrec mlynkiem, bazylia lub
oregano po 1 lyzeczce lub dopraw po swojemu.

Adiola

4. Data: 2005-05-25 20:20:54

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Dejf wrote:

>Witam !!!
>
>Czy zna ktos przepis/przepisy na jakis dobry sos ktorym smaruje sie
>pizze,lub na takie ktore mozna zrobic i polac nimi pizze po upieczeniu???

Ostatnio robie z pomidorow, latem swiezych, zima z puszki: dosc mocno je
odparowuje, doprawiam garscia bazylii i mala pikantna papryczka. Maz
chwali, ale to by sie nie liczylo (musi, biedaczyna), gdyby jego opinii
nie potwierdzali goscie ;))

Kot

Super przepis na pizze !!!
Z czym naleśniki?