Bogatego stać.

131. Data: 2011-06-29 07:16:00

Temat: Re: Bogatego stać.
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> onkologa, że raczek nieboraczek już zagnieździł się już w moim starczym
> ciele, zapytam ordynatora ile czasu mi jeszcze zostało, ale nie do
> śmierci, lecz do momentu, gdy będę już musiał walczyć z bólem poprzez
> przyjmowanie otępiających środków na bazie opium. Wtedy wyjmę ze skrytki
> specyfik, który już od lat przechowuję na tę okazję i zacznę bawić się jak
> najlepiej już beż żadnych ograniczeń, starając się wydać wszystkie
> pieniądze i sprzedając wszystko co znajduje się w moim posiadaniu, a
> będzie przedstawiać jakąkolwiek wartość. I zaciągając jak największą ilość

No i zdanie: "zmarł w szpitalu z powodu zatrzymania akcji serca" zaczyna
nabierać zupełnie inszych barw...

Qra

132. Data: 2011-06-29 08:02:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
.pl...

Zobacz Chiron, jak (nie) działa to "Twoje" prawo. "Czubek" (choroba
afektywna dwubiegunowa - a przynajmniej tak mówił w wywiadzie) i pomimo
tego cztery razy wstępował w związek małżeński. I jakoś nie słyszałem,
żeby musiał dymać do sądu po zgodę.
Ja mam wrażenie, że trudno nam się po prostu porozumieć. Najpierw należy
przedstawić tezę, której chce się bronić. Jaka jest Twoja teza, Piotrze?
Zapraszam Cię także do przemyślenia mojego przykładu o cyganach. Czy
chciałbyś, żeby coś w tej sytuacji zmienić w naszym prawie?

Wiesz- w dyskusji w tym wątku naprawdę poczułem złość. I to było złe, że
czasem przysłaniała mi wiele rzeczy. Złość ta wzięła się głównie z
zetknięcia się z czymś, co mi się wydaje czymś bardzo złym, mogącym
wyrządzić krzywdę ludziom bezbronnym. Otóż jak jakaś grupa społeczna domaga
się zmiany prawa dla_siebie- i przekonuje do tego innych- to jest ok. Jednak
jak ktoś chce zmienić prawo i w sposób samozwańczy występuje w imieniu tych,
którzy nie są w stanie się sami reprezentować- to nie ma najmniejszego prawa
taki samozwaniec działać tak, jak ci ludzie zbierający podpisy pod petycją.
A jakim prawem?! Kim oni są?! Czy może mają w najbliższych rodzinach takich
ludzi pod opieką?! No raczej nie, prawda? Są może psychologami
(psychiatrami) od lat zajmującymi się tym problemem?! No nie są, tak? To w
takim razie powinni zdać sobie sprawę, że nie mają pojęcia o problemach,
potrzebach takich ludzi, których samozwańczo reprezentują. Czyli- jeśli im
się uda, to bardzo prawdopodobne, że tym ludziom- o których rzekomo się
troszczą- zaszkodzą. Mając więc takich przyjaciół ludziom psychicznie chorym
nie potrzebni są wcale wrogowie: ci "przyjaciele" wyrządzą im krzywdę
łatwiej i o wiele większą, niż by to chciał niejeden wróg.
Jeśli coś miało by być przeprowadzone jak należy- to z taką inicjatywą muszą
wyjść rodziny chorych, psychiatrzy i psychologowie zajmujący się na co dzień
tymi problemami- i oni powinni stworzyć komitet- taki liczący w ścisłym
gronie kilkudziesięciu wybranych przez kilkusetosobowe gremium
zainteresowanych, dokooptować sobie kompetentnych prawników- stworzyć
projekt ustawy (poprawnej pod względem prawnym, ze wskazaniem, jakie inne
akty prawne powinny zostać dostosowane, etc)- i dopiero zbierać podpisy.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

133. Data: 2011-06-29 08:23:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
> kredytów, których nikt już nie spłaci."

No i zdanie: "zmarł w szpitalu z powodu zatrzymania akcji serca" zaczyna

Mając mniej więcej tyle lat, co Zembaty, gdy to powiedział- inny nasz
celebryta- Jan Kobuszewski- stanął do walki z "rakowym wyrokiem śmierci"- i
wygrał. Jakże różne postawy.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

134. Data: 2011-06-29 09:00:40

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-29 09:16, Qrczak wrote:
> No i zdanie: "zmarł w szpitalu z powodu zatrzymania akcji serca" zaczyna
> nabierać zupełnie inszych barw...

Ano. Miał facet jaja do końca!

Piotrek

135. Data: 2011-06-29 09:16:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
.pl...

On 2011-06-29 09:16, Qrczak wrote:
> No i zdanie: "zmarł w szpitalu z powodu zatrzymania akcji serca" zaczyna
> nabierać zupełnie inszych barw...

Ano. Miał facet jaja do końca!

A Kobuszewski?
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

136. Data: 2011-06-29 09:36:40

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-29 11:16, Chiron wrote:
> A Kobuszewski?

Oczywiście też. Czy masz jakieś wątpliwości w tym zakresie?

Piotrek

137. Data: 2011-06-29 09:48:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
.pl...

On 2011-06-29 11:16, Chiron wrote:
> A Kobuszewski?

Oczywiście też. Czy masz jakieś wątpliwości w tym zakresie?

==========
No bo chwalisz człowieka i przypisujesz mu nie wiem jaką odwagę za- przykro
mówić- ale tchórzostwo- no bo inaczej określić samobójstwa się nie da- a tu
masz przykład Kobuszewskiego- kogoś, kto popisał się wyjątkową odwagą- nie
prosił o truciznę, tylko podjął walkę, która znacznej chyba większości ludzi
zdaje się beznadziejna. I wygrał.
No to jak- obaj bohaterowie? Dla mnie to dysonans.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

138. Data: 2011-06-29 10:03:30

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-29 11:48, Chiron wrote:
> [...]
> znacznej chyba większości ludzi zdaje się beznadziejna. I wygrał.
> No to jak- obaj bohaterowie? Dla mnie to dysonans.

Odpowiedziałem na post zawierający wątek medycyny *paliatywnej*.

Ja nie wiem, czy M.Z. - jak to określiłeś - stchórzył, czy po prostu
wybrał inny sposób *nieuchronnego* odejścia, wtedy kiedy swoją walkę już
niestety przegrał.

Czujesz różnicę?

Już nie mówiąc o tym, że tak długo jak długo nie zdefiniuję pojęcia
"mieć jaja" to nie wiesz za co *ja* tak naprawdę Go chwalę. :-)

Piotrek

139. Data: 2011-06-29 10:14:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 10:02, Chiron pisze:
> występuje w imieniu tych, którzy nie są w stanie się sami reprezentować

Czy ludzie dotknięci chorobą psychiczną - ale NIEUBEZWŁASNOWOLNIENI -
nie mogą sami występować w swoim imieniu? To też im chcesz odebrać Chironie?

Ewa

140. Data: 2011-06-29 10:35:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
.pl...

On 2011-06-29 11:48, Chiron wrote:
> [...]

Ja nie wiem, czy M.Z. - jak to określiłeś - stchórzył, czy po prostu
wybrał inny sposób *nieuchronnego* odejścia, wtedy kiedy swoją walkę już

Tego nikt nigdy nie wie. Żaden człowiek. I wielki kwantyfikator tu
zamierzony.

Już nie mówiąc o tym, że tak długo jak długo nie zdefiniuję pojęcia
"mieć jaja" to nie wiesz za co *ja* tak naprawdę Go chwalę. :-)

Potocznie przecież znaczenie tego jest jasne. Chyba- że Ty w jakimś celu
zmieniłeś.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron