Bogatego stać.

11. Data: 2011-06-16 08:30:52

Temat: Re: Bogatego stać.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
news:itce8h$9a6$1@news.onet.pl...

> Proponuję Naukę Świata Dysku, serio (3 tomy).
> Mnie najbardziej podpasował drugi (psychologia/filozofia/Bóg).
> Tobie może, hmm... pierwszy (kosmologia/astronomia), trzeci (Darwin)? W
> sumie nie wiem co Cię interesuje,

Ja pierdziu ale model, ten kolo naprawde ma jakies problemy - nawet jak
zadaje pytanie, udaje, ze wcale nie chce go zadac.

12. Data: 2011-06-16 08:32:22

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-16 10:19, Vilar pisze:

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

e,artykuly,106353,1.html

> [...]
> Mnie najbardziej podpasował drugi (psychologia/filozofia/Bóg).
> Tobie może, hmm... pierwszy (kosmologia/astronomia), trzeci (Darwin)? W

Pierwszy chyba kiedys przekartkowalem.
Pamietam, ze reprezentacja wszelkich jakichs uniwersalnych zagadnien
byla dosc prymitywna, ale tak jak wspomnialem, tylko przekartkowalem.
Po egzaminach zerkne na pozostale, choc chyba rozumiem juz twoja
fascynacje tym obszernym belkotem.
Prawdopodobnie dosc dobrze koresponduje z twoja zdolnoscia abstakcyjnego
rozumowania i dosc ograniczonym zasobem wiedzy.
Bo nawet jesli masz tam jakas wiedze, ktorej dotad nie ujawnilas, to
przykro mi, ale niestety z jej uzytkiem na potrzeby wnioskowania jest u
ciebie stasznie slabiutko.
Aby nie nadwyrezac moze wzajemnej antypatii to byc moze wrocimy kiedys
do tej rozmowy jak juz poniose prawdopodobnie przykra konsekwencje
swojego zapytania o te tomy ;)

13. Data: 2011-06-16 08:42:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aby nie nadwyrezac moze wzajemnej antypatii to byc moze wrocimy kiedys do
> tej rozmowy jak juz poniose prawdopodobnie przykra konsekwencje swojego

I potraktuj takiego gnoja jak człowieka,
mam za swoje

Ale obiecuję, że więcej nie będę,

MK

14. Data: 2011-06-16 08:43:59

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-16 10:30, Ghost pisze:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Ja pierdziu ale model, ten kolo naprawde ma jakies problemy - nawet jak
> zadaje pytanie, udaje, ze wcale nie chce go zadac.

hehe, no prosze, to jest dopiero czysty darwinizm.
Jesli ktos chcialby przyjrzec sie prapoczatkom empatii u homo erectusa
to nie trzeba przekopywac jakich tomow Vilarki, a wystaczy odrobinka
belkotu tego czubka ;)

15. Data: 2011-06-16 08:51:55

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-16 10:42, Vilar pisze:

> I potraktuj takiego gnoja jak człowieka,
> mam za swoje
>
> Ale obiecuję, że więcej nie będę,
>
> MK

No wiesz co?
A przysiaglbym, ze staralem sie byc mily. Serio.
Nie spinaj wiec tak posladkow, bo nie takie byly moje intencje.

16. Data: 2011-06-16 09:08:14

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Może Ty mi wytłumaczysz- rozumiesz coś, czego ja nie verstehen. Otóż każdy
> człowiek może w sposób dowolny popełnić samobójstwo. To_jego_rzecz.
> Pratchett przecież mógł kupić (przykładowo) w swoim kraju cyjanek- i w
> obecności świadków lub nie- zażyć go. Wytłumacz proszę: o co tak naprawdę
> ten medialny szum?

Wiesz Chiron, to jest tak, jak różnica między lekarzem a konowałem.

A chodzi o prawo do eutanazji, tak ogólnie, a nie tylko 'dla tych, których
stać'.

Wyobraź sobie sytuację kraju takiego jak nasz, gdzie eutanazja nie jest
legalna.
Jak Ty to sobie wyobrażasz, że kupujesz w sklepie chemicznym cyjanek
a potem w obecności świadków, całej rodziny, w tym wnuków
- popełniasz samobójstwo ? Jak wg Ciebie powinna się potem
zachować policja wzywana na miejsce zdarzenia ? A może uważasz,
że świadkowie w ogóle nie powinni policji wzywać, bo po co
wnuki mają oglądać, jak tata jest przesłuchiwany itp ?

17. Data: 2011-06-16 09:21:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I potraktuj takiego gnoja jak człowieka,
> mam za swoje
>
> Ale obiecuję, że więcej nie będę,

Tym bardziej, ze jego gnojowatosc wylacznie w dyskusjach rosnie, w zaden
inny sposob. Z drugiej strony wcale nie masz za swoje, jego pierdy nie
znacza nic, na zaden temat. Kolo ledwo matóre zaliczył, i to tylko dlatego,
ze dzisiaj nie trzeba umiec czytac, ani pisac, ani liczyc, by ja zaliczyc.

18. Data: 2011-06-16 09:22:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

====================

> [...]
> że świadkowie w ogóle nie powinni policji wzywać, bo po co
> wnuki mają oglądać, jak tata jest przesłuchiwany itp ?
To każdego bardzo_intymna sprawa. Jak ktoś chce mieć świadków- jego rzecz.
Oczywiście w żadnym razie nie powinno się tego transmitować w TV. Jak nie ma
kasy na cyjanek- a naprawdęchce się zabić, to i tak znajdzie miliardy
sposobów. Jeśli_naprawdę_tego_chce. Jak chce czegoś innego- ale nie
samobójstwa- wtedy będzie robił różne jaja- jak to osoba psychicznie
niezrównoważona. Taką osobę jednak należy np przytulić, starać się ukoić jej
smutek, żal- ale nie koniecznie pod jej chore zachcianki zmieniać prawo- bo
efekt tego jest doskonale znany.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

19. Data: 2011-06-16 09:25:29

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej smutek, żal- ale nie koniecznie pod jej chore zachcianki zmieniać
> prawo- bo efekt tego jest doskonale znany.

Stwierdzam, że oferujesz głównie osobiste oceny bez zrozumienia tematu
i bez odnoszenia się do pytań go dotyczących (które pokazałem).

20. Data: 2011-06-16 09:28:01

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> I potraktuj takiego gnoja jak człowieka,
> mam za swoje
>
> Ale obiecuję, że więcej nie będę,

Ten człowiek wymaga naprawdę specjalistycznego podejścia,
ew. opieki ze strony SuperMatki (jak Ikselka :), którą sam sobie
wybierze i zaakceptuje.
Inni dla własnego zdrowia powinni IMO bez zażenowania
trwale ignorować.

pelnia, ba, zacmiernie nawet
Nie widzicie? Pewnie, że nie.
Kurwa czy dama?