Re: Bogu

Data: 2018-04-07 08:21:10
Temat: Re: Bogu
Od: j...@o...pl

W dniu sobota, 24 marca 2018 10:27:16 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> [...]

zaden Bog, jeslim mialby zwac sie Bogiem, nie moze przejac zadnej,
no dobrze, niech bedzie, rozumnej istoty.
chyba, zeby Mu Ona ca;lkowicie dobrowolnie pozwolila,
i gdyby nawet tak sie stalo to musialaby ona miec tez mozliwoscv wspolistnienia.

gazebo, nie o to chodzi, ze ktos wyrzeknie sie siebie i wpusci Pana Jezusa.
chodzi o to, ze "Ty zyjesz, nie ja" jest tak samo uczciwe, co zabojstwo.

mozna, w kazdej istocie, tylko wspoluczestniczyc i nic wiecej.
kto chcialby wiecej jest tylko uzurpatorem, niczym wiecej.

stad, i nie będę sie powtarzał, nikt nie ma prawa zawłaszczać
Drogi do Boga; ni ja, ni ty, ni Pan Jezus, ni Chrystus, ni nawet Duch Święty.
to Prawo Wszechobecne i Niepodważalne.

jacek