Bogu

1. Data: 2018-03-18 04:09:21

Temat: Bogu
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ludzie nie uswiadamiaja sobie,
ze zyja, dzieki Tobie, w najpiekniejszych czasach.

ja Ci dzuiekuje, ze dales mi zyc w czasie terytorialnego pokoju,
ze moge pisac wszystko, co dzieki Tobie moge pisac.

pewnie, ze wolalbym zyc wczesniej, kiedy wszystko
bylo enigma i tajemnice.

moze, jesli zechcesz, kiedys mnie tam przeslij,
i jednoczesnie tak, zebym o tym wiedzial.

jacek

2. Data: 2018-03-18 04:31:28

Temat: Re: Bogu
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

AHA, jeśli niemożliwe na Ziemi, bo już czas ten minął,
to przeżuć mnie, nie, nie teraz, ale po śmierci,
na INNA PLANETĘ.

jacek

oczywqisci3 najlepiej nic nie czyn,
bo jak juz powiedzialem dajesz kazdemu zycie
w najbardziej wspanilychb czasach.
a ze ludzie potrafia zabijac nawet noworodki,
kazde osobowosci na wojnie, to sam Boze wiesz,
jak fajnie byc i soba i czlowiekiem.

3. Data: 2018-03-18 04:40:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

aha, te noworodki to przede wszystkim niemcy rozrywali
lub rzucali, o sciany.

przeciez mnie nic nie boli; jestem tylko czlowiekiem.

4. Data: 2018-03-18 04:54:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 04:41:00 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> aha, te noworodki to przede wszystkim niemcy rozrywali
> lub rzucali, o sciany.

Nie wszyscy niemcy, tylko ci nazistowscy.
Większość niemców to bardzo spokojny narodek, istnieje tam owszem bardzo
krzykliwa i wojownicza mniejszość, która potrafiła go zastraszyć i zmusić
do posłuszeństwa. Z tej grupy rekrutowali się hitlerowscy naziści.

5. Data: 2018-03-18 05:44:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 04:54:58 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> krzykliwa i wojownicza mniejszość, która potrafiła go zastraszyć i zmusić
> do posłuszeństwa. Z tej grupy rekrutowali się hitlerowscy naziści.

masz racje Jakubie. jednakze poza bestwialstwami niemieckimi, ruskimi,
ktorzy 20 milionoww swego narodu wymordowali, i ukrainskimi,
gdzie brzuch kobietom rozplatywali, aby dzieciatkoi tam wsadzic,
nie znam zadnych wspolczesnych, masowych faktow,
ktore bylyby tak hanbiace dla czlowieczenstwa.

jacek

6. Data: 2018-03-18 13:27:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 marca 2018 05:44:01 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> nie znam zadnych wspolczesnych, masowych faktow,
> ktore bylyby tak hanbiace dla czlowieczenstwa.

Zapomniałeś o towarzyszach mao i pol-pocie.
To czerwone śmiecie, do którego należeli, mocno poniszczyło nie tylko Europę,
ale w ich wydaniu również tereny bliżej Pacyfiku.

7. Data: 2018-03-18 16:03:41

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-18 o 03:09, j...@o...pl pisze:

> [...]
> bylo enigma i tajemnice.
>
> moze, jesli zechcesz, kiedys mnie tam przeslij,
> i jednoczesnie tak, zebym o tym wiedzial.

sobie, ave ja

--
gazebo

---
Avast.

8. Data: 2018-03-18 16:11:55

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-18 o 03:31, j...@o...pl pisze:

> [...]
> w najbardziej wspanilychb czasach.
> a ze ludzie potrafia zabijac nawet noworodki,
> kazde osobowosci na wojnie, to sam Boze wiesz,

A kiedy także przyjdzie po mnie
Zegarmistrz światła purpurowy
By mi zabełtać błękit w głowie
To będę jasny i gotowy

Spłyną przeze mnie dni na przestrzał
Zgasną pożogi i z powietrza
Na wszystko jeszcze raz popatrzę
I pójdę nie wiem gdzie na zawsze

--
gazebo

---
Avast.

9. Data: 2018-03-19 10:06:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <A...@d...com> wrote:

> A kiedy także przyjdzie po mnie
> [...]

Nieużyty frak
Dziurawy płaszcz
Znoszony but

Zapomniany szal
Zaszył się w kąt
Niemodny już

Każda rzecz
O czymś śni
Odstawiona
Jeszcze chce
Modna być
Zanim cicho skona

I dopiero gdy zawoła Bóg
To pożegnam wszystkie te rzeczy i znów
Pójdę boso
Pójdę boso
Pójdę boso
Pójdę boso

Zagubiony gdzieś
Parasol, z nim
Czekam na deszcz

Zegar nie wie jak
Bez moich rąk
Ma życie wieść

W wielki stos
Piętrzą się
Odłożone
Każda chce
Żeby ją
Wziąć na drugą stronę

[...]

Zamkną za mną drzwi (pójdę boso)
Nie zabiorę nic (pójdę boso)
[...]

(Autor: Sebastian Karpiel-Bułecka)

--
XL

10. Data: 2018-03-22 21:19:23

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-19 o 09:06, XL pisze:

> Pójdę boso
> Pójdę boso
> Pójdę boso
> Pójdę boso

i tyle ci zostalo
--
gazebo

---
Avast.

Do Pani Merkel
Drzewa: życia oraz dobra i zła - komentarz.
Skłonność do ryzyka
Popłoch wśród prawdziwych mężczyzn
bieglym