Boję się zewnętrza

21. Data: 2010-08-16 10:37:39

Temat: Re: Boję się zewnętrza
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-16 12:31, Qrczak pisze:

> Kolego Zawodny, niech kolega nie bierze _wszystkiego_ do siebie.

Słusznie, to objaw tego, że gdy ktoś jest poniżający dla mnie i należy
do pewnej grupy (postrzegam go jako należącego do tej samej grupy - tu
psp), to myślę, że inna osoba z tej grupy "trzyma z nim" i słowa tej
innej osoby następujące po słowach osoby nieżyczliwej, interpretuję
uczuciowo jako przynależne do tego samego tonu.

> Twoja diagnoza moich murów może i ładna, ale niekoniecznie zaraz
> związana z niewrażliwością na wrażliwość. Po prostu chciałam Ci
> subtelnie a nie waląc wprost po oczach dać do zrozumienia, że wymaganie
> od niektórych tutaj (nawiasem mówiąc to ich ulubiony zwrot ad personam)
> jakiejś tam empatii jest mocno nie na miejscu (a to inny zwrot).
>
> W zakresie Twojego pytania niestety pomocy udzielić nie mogę.

W porządku. Ciekawe, czy są tu psychologowie (ludzie), którzy naprawdę
coś wiedzą?

Wybacz.

22. Data: 2010-08-16 10:50:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotrek Zawodny napisał:

> W porządku. Ciekawe, czy są tu psychologowie (ludzie), którzy naprawdę
> coś wiedzą?

owszem, zaprawde a takze i zarowno, bywal tu nawet pewien kulturoznawca,
jednak to sa grupy dyskusyjne i nie mozesz sie domagac, ze akurat
zainspirujesz kogos swoimi tekstami :)

--
bla

23. Data: 2010-08-16 10:56:15

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-16 12:50, gazebo pisze:

> owszem, zaprawde a takze i zarowno, bywal tu nawet pewien kulturoznawca,
> jednak to sa grupy dyskusyjne i nie mozesz sie domagac, ze akurat
> zainspirujesz kogos swoimi tekstami :)

Spoko, nie domagam się. A jednak raz tak było, że był tu człowiek
przyznający się do tego, że jest z nim bardzo źle, boi się, był u
psychiatry i prosi o pomoc (strachu). Było dużo pomocy i rad.

24. Data: 2010-08-16 11:30:04

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-08-16 12:56, niebożę Piotrek Zawodny wylazło do ludzi i marudzi:

> Spoko, nie domagam się. A jednak raz tak było, że był tu człowiek
> przyznający się do tego, że jest z nim bardzo źle, boi się, był u
> psychiatry i prosi o pomoc (strachu). Było dużo pomocy i rad.

To może wśród nich znajdziesz jakąś radę dla siebie.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

25. Data: 2010-08-16 11:32:54

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
> od niektórych tutaj (nawiasem mówiąc to ich ulubiony zwrot ad personam)
> jakiejś tam empatii jest mocno nie na miejscu (a to inny zwrot).

Nie wiem za bardzo co ty tu imputujesz, ale z prawdziwym wzruszeniem
przeczytałem dziś na psd o twojej traumie, jak to synek mało nie odgryzł
ci cycusia i jestem pewien, że jest tu jeszcze kilka wspaniałych
i wrażliwych osób, które są gotowe połączyć sie z tobą w bólu.
S.

26. Data: 2010-08-16 11:40:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Aug 2010 10:37:30 +0200, Piotrek Zawodny napisał(a):

> Boję się zewnętrza. Czy ktoś mógłby mi pomóc, jak sobie z tym poradzić?
> Na przykład to objawia się tym, że boję się wychodzić z domu.

Spróbuj odwrotnie.
;-)

27. Data: 2010-08-16 11:43:05

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sender napisał:

> [...]
> ci cycusia i jestem pewien, że jest tu jeszcze kilka wspaniałych
> i wrażliwych osób, które są gotowe połączyć sie z tobą w bólu.

odgryziesz mi cycusia?

--
bla

28. Data: 2010-08-16 11:44:19

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 12:01, "Odmieniony Druch" <e...@n...com> wrote:
> "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> wrote in message

> Zajrzalbym tutaj:http://pl.wikipedia.org/wiki/Fobia_spo%C5%82ec

na fobie sie nie umiera
choc dotkliwie potrafia
skomplikowac i utrudnic
zywot. natomiast
na schchizofrenie i owszem
a raczej na jej konsekwencje.
btw fofie nie wykluczaja
schiz. i na odwrot

29. Data: 2010-08-16 11:45:56

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyznający się do tego, że jest z nim bardzo źle, boi się, był u
> psychiatry i prosi o pomoc (strachu). Było dużo pomocy i rad.

a tak w ogole to skad sie wzial u ciebie buddyzm? jak dla mnie to jest
dosyc silna filozofia, i... niekoniecznie do kazdego pasuje

--
bla

30. Data: 2010-08-16 11:47:07

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 12:10, Piotrek Zawodny <p...@o...pl> wrote:

> [...]
> komplementy. "Pies, kot, chomik..." wyznaczanie innym tego, co powinni
> robić.... Pytałem Cię, co zrobić, by wyjść z domu, by się nie bać. Leki
> dał mi psychiatra (nie musiałem się z tym odsłaniać, bo niektórzy się
> tego wstydzą, ja też, bo niektórzy wykorzystują to, by lać ludzi po
> mordzie, lecz się odsłoniłem), ale tutaj pytałem o pomoc, o wiedzę.
>
> Jeśli utrzymujesz taki przyjazny kontakt z osobą o imieniu Sender, to
> już to daje do myślenia.
>
> Przytoczyłaś parę łacińskich czy greckich nazw, i to ma być pomoc?

dzicino, nie mam do ciebie
pogardy, zwlaszcza jesli jestes
nie zdrowy. i jako o
gownie nie mam na mysli twoje
buddyjskiej religii a zlepek filozficzny
ktory tworzysz i ktorm
napelniasz niepotrzebnie umysl

Von Braun, jak on "widzi"?
rodzicielka maryja panna