Bojler elektr.=> jaką firmę wybrać ?

1. Data: 2006-06-02 06:15:58

Temat: Bojler elektr.=> jaką firmę wybrać ?
Od: "SMirek" <s...@p...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Będę kupował bojler (ogrzewacz pojemnościowy ciśnieniowy) elekryczny o
pojemności 80 lub 100 litrów.

Na rynku jest wiele firm:
- Ariston
- Biawar
- Elektromet
- Galmet
- AEG
- inne ......

Zależy mi na trwałości ogrzewacza.

Którą z firm możecie polecić lub odradzić ?

Będę wdzięczny za podzielenie się opiniami...

--
---
Serdecznie pozdrawiam

2. Data: 2006-06-02 09:32:04

Temat: Re: Bojler elektr.=> jaką firmę wybrać ?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie Zelmech. Mój rozciekł się w miesiąc po upływie gwarancji (kawałek
był niedocynkowany i to wystarczyło)
Jacek

3. Data: 2006-06-02 09:51:27

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 2 Jun 2006 08:15:58 +0200, na pl.rec.dom, SMirek napisał(a):

> Na rynku jest wiele firm:

> - Biawar

Najlepszy stosunek jakosci do ceny to wlasnie Biawar - osobiscie polecam,
mam od 1998 roku i spisuje sie super

4. Data: 2006-06-02 11:11:41

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko nie Zelmech. Mój rozciekł się w miesiąc po upływie gwarancji
(kawałek
> był niedocynkowany i to wystarczyło)
> Jacek

Ile było m-cy gwarancji i czy wymieniałeś anodę ?

Tomek

5. Data: 2006-06-02 11:27:56

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tylko nie Zelmech. Mój rozciekł się w miesiąc po upływie gwarancji
(kawałek
> był niedocynkowany i to wystarczyło)
> Jacek
Ja użytkowałam Zelmech-a bez mała ok. 11 lat - bezawaryjnie. Anody nikt nie
wymieniał. Teraz też chciałam kupić tej firmy, ale firmy nie ma :( Wybrałam
więc Biawar (jakiś najnowszy model).
b.

6. Data: 2006-06-02 11:55:42

Od: "SMirek" <s...@p...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> wymieniał. Teraz też chciałam kupić tej firmy, ale firmy nie ma :(

Jaki model Biawara wybrałas ?

A co sądzicie o Aristonie ?

Ma jakieś 2 emalie:

- super glas
-
- tytanowa

Smirek

7. Data: 2006-06-02 18:32:36

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką anodę? W Zelmechu?
Gwarancja 24 miesiące
Jacek

8. Data: 2006-06-04 20:02:10

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SMirek" <s...@p...vp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,

> Na rynku jest wiele firm:
> - Ariston
> - Biawar
> - Elektromet
> - Galmet
> - AEG
> - inne ......
++++++++++
Galmet, model np: `NEPTUN`,
Polski, części ogólnie dostępne, tani, dobry.
Działa u mnie tak jakby go nie było ;)
Polecam Galmet

-cr-

9. Data: 2006-06-05 10:13:39

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ariston ale z innej strony.
Kupiłem kmplet, sprzedawca sklepowydostarczył bez zaworu bezp. i instrukcji.
Powiedział, ze w tym modelu nie potrzeba.
Wynik, rozszczelniony zbiornik.
Kilka telefonów do centrali i wymiana na nowy.
Pdr.Mariusz

10. Data: 2006-06-07 10:20:44

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biawar z serii Hit, to nowa seria oferująca 40l ogrzewacze. W poprzednich
seriach były 30l, 50l i więcej, a mnie zależało dokładnie na 40l. Co do
Galmetu słyszałam wiele niepochlebnych opinii..
b.

> Jaki model Biawara wybrałas ?

> A co sądzicie o Aristonie ?
>
> Ma jakieś 2 emalie:
>
> - super glas
> -
> - tytanowa
>
> Smirek

kupno mieszkania zadłuzonego-na co zwrocic uwage?
dobry silikon?
okna PCV - mycie
wnętrza - łazienka
[pralka] jaki model?