Ból barku - co pomoże ?

1. Data: 2004-09-09 05:44:25

Temat: Ból barku - co pomoże ?
Od: "Danynx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 tyg. temu grałem w siatkówkę i nic takiego się nie stało co by mogło być
przyczyną tych bólów. ale po 2-3 dniach zaczęłem odczuwać ból. Towarzyszy mi
teraz do dziś. Uwidacznia się podczes opierania się na ręku, podnoszenia
czegoś do góry, przekręcania się na łóżku itp. Ból jest dość mocny. Co
polecacie z maści lub /i tabletek (bez recepty) ?
--
Pozdrawiam - Danynx

2. Data: 2004-09-09 17:53:52

Temat: Re: Ból barku - co pomoże ?
Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to byc zapalenie torebki stawowej , zdarza sie przy przeciazeniu stawu.
Smaruj mascia przeciwbolowa/przeciwzapalna, moze byc Fastum, mozesz tez
doustnie lykac tabletki przeciwzapalne. Takie zapalenie moze niestety trwac
dosc dlugo ( nawet do kilku tygodni), wtedy mozna zrobic ewentualnie blokade
steroidowa. Powinno minac z czasem.,jak masz mozliwosc to zglos sie do
fizykoterapeuty, bardzo dobra jest krioterapia na bark
pozdrawiam
ewa

3. Data: 2004-09-09 21:52:01

Od: "piszczyk_dino" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem kilkakrotnie takie przypadłości. Próbowałem różnych medykamentów z
marnym skutkiem. Ale przyczynę znalazłem. Jest nią bez wątpienia
nieprawdiłowe ułożnenie barku w stosunku do kręgosłupa. Polecam codzienne
praktykowanie asany zwanej pług. Pomaga bardzo szybko.
Użytkownik "Danynx" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czegoś do góry, przekręcania się na łóżku itp. Ból jest dość mocny. Co
> polecacie z maści lub /i tabletek (bez recepty) ?

Leki przy złamaniu ręki
staw barkowy ortopedów
staw barkowy ortopedów
[Antykoncepcja] 7 dni przerwy - bezpieczne?
Leczenie?