Re: Ból głowy u 8 latka

Data: 2004-09-12 16:53:31
Temat: Re: Ból głowy u 8 latka
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ci1mq6$coq$1@news.onet.pl...

> Tak.Calkiem niedawno pisalam w sprawie kumpeli dziecka i tutaj otrzymalam
> rade do ktorej sie zastosowalismy i jest ok.Do tego na psd kumpela nie
> posiadajaca wyksztalcenia medycznego rozkminila problem,a lekarz w szpitalu
> bezradnie rozlozyl rece.

zycze wiec dalej szczescia w loterii z wlasnym zdrowiem i
zdrowiem swoich blizszych.

> O ile wiem to pojawiaja sie tutaj lekarze.Poza tym z tymi kompetencjami
> roznie bywa.

zaden powazny lekarz nie leczy bez zobaczenia pacjenta.
niezobowiazujacych rad mozna udzielic, ale nie leczyc.

> Bywaja tu ludzie ktorzy przeszli najdziwniejsze choroby i czasami gdy
> lekarze rozkladaja rece tutaj padnie cos co mnie naprowadza na pewnien trop
> ide z nim do lekarza i mowie ze moze to to-wiem ze lekarze tego nie lubia
> ale najwazniejsze jest moje zdrowie i mojej rodziny a nie humory czasami
> niedouczonych lekarzy.

i bardziej douczeni znajda sie tutaj :))))
dobry kawal :)))))

> Bez obrazy dla tutejszych lekarzy.

nie sadze, zeby jakis lekarz sie podobna uwaga mial
przejmowac, opowiesci w stylu jakie teraz prezentujesz
cala masa wiec czy to tum czy to gdzie indziej, nie
ma znaczenia. nie ma sie za co obrazac. bardziej
mozna pokiwac glowa z politowaniem.

> Nie ,a co ,jest tu zakaz uzywania takich slowek?

a jest? czy ja ci cos bronie? czy jest jakis zakaz wyrazania
opinii?

> nieodpowiedzialanosc.
>
> Nie ZAMIAST,chyba to juz wyjasnilam.

przeczytaj wiec post na ktory odpowiedzialam, a zobaczysz
tam ZAMIAST>

a twoje przyklady "z zycia wzieta" jak najbardziej
przemawiaja za "zamiast".
iwon(k)a