Ból głowy u 8 latka

21. Data: 2004-09-13 07:07:21

Temat: Re: Ból głowy u 8 latka
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ci2t20$5uo$1@news.onet.pl...

> isc do innego. imo nie sluzy od udzielenia rad bardziej
> kompetentych, ludzie o niewidomym wyksztaleceniu. badzmy
> powazni. naprawde tak dlugo to trzeba tlumaczyc???

Ja juz przy pomocu Uli wytlumaczylam ci jakiej odpowiedzi oczekuje.

> trudno mi sie wypowiadac nad takimi opowiesciami. traktuje
> je jedak z opowiesci tysiaca i jednej nocy.

I oby tobie taka "opowiesc" sie nie trafila.Gdzie ty zyjesz?

> nie pisze o twojej znajomej. pisze o poscie zaczynajacym ten
> watek. o twojej znajomej nic nie wiem, i twoja opowisc
> nie jest dla mnie zadnym dowodem, czy tez nie jest wiarygodna.
> prosze cie czytaj uwazniej.

O znajomej dziecku pisalam ok miesiac temu proszac o pomoc,proponuje zajrzec
do archiwum.Przytoczylam tutaj dokladny wypis ze szpitala wiec z kosmosu
tego nie wzielam.

Magda

22. Data: 2004-09-13 08:34:55

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a pediatry nie ma w poblizu????

Iwon(k)o,
wiadomym jest, że matka niepokoi się o syna.
Nie ma nic w tym złego jesli zapyta o coś, co ją niepokoi.
Zakładam, że każda matka ma swój rozum i nie będzie słuchać _każdej_rady
zapodanej na forum...
Poczytaj wątki jakie sie tu przewijają, akurat post Kasi wydał mnie się
bardzo _normalny_ na tle co poniektórych wywodów pisanych tu na grupie.

Zapytam, czy Ty nigdy nikomu nie doradzasz na własnym przykładzie, lub
przykładzie znajomych, bliskich?

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

23. Data: 2004-09-13 13:08:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ci3gu1$fv6$1@news.onet.pl...

> Ja juz przy pomocu Uli wytlumaczylam ci jakiej odpowiedzi oczekuje.

nie czytam wszystkich odpowiedzi.

> I oby tobie taka "opowiesc" sie nie trafila.Gdzie ty zyjesz?

w takiej samej rzeczywistosci jak tym, tylko najwyrazniej
inaczej potrzeganej.

> O znajomej dziecku pisalam ok miesiac temu proszac o pomoc,proponuje zajrzec
> do archiwum.Przytoczylam tutaj dokladny wypis ze szpitala wiec z kosmosu
> tego nie wzielam.

ale po co mam zagladac do archiwum, skoro NIE dyskutujemy o twojej
znajomej, czemu ty stale sie tego tematu trzymasz. rozmawiajmy
na biezacy temat i nie zmieniaj go.

iwon(k)a

24. Data: 2004-09-13 13:12:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ulast" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> Iwon(k)o,
> wiadomym jest, że matka niepokoi się o syna.
> Nie ma nic w tym złego jesli zapyta o coś, co ją niepokoi.

nie ma nic zlego o ile tym nie szkodzi. jej zachwoanie
uwazam za szkodliwe dla syna.

> Zakładam, że każda matka ma swój rozum i nie będzie słuchać _każdej_rady
> zapodanej na forum...

obawiam sie, ze nie masz racji, gdyby tak bylo poszlaby najpierw
do lekarza, a nie swoje pierwsze kroki kierowala na forum.

> Poczytaj wątki jakie sie tu przewijają, akurat post Kasi wydał mnie się
> bardzo _normalny_ na tle co poniektórych wywodów pisanych tu na grupie.

i co w zwiazku z tym?

> Zapytam, czy Ty nigdy nikomu nie doradzasz na własnym przykładzie, lub
> przykładzie znajomych, bliskich?

tu nie chodzi o doradzanie. jestem jak najbardziej
za wsparciem wsrod pacjetnow, i ludzi, jednak nie
za zastepowaniem tym diagnistyki i leczenia przez ludzi
ku temu rzeznaczonych,

iwon(k)a

25. Data: 2004-09-13 13:22:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ci29d1$gng$1@news.onet.pl...

> Przepraszam ze cytuje calosc,ale -do Iwony to kieruje-takiej odpowiedzi ja
> osobiscie oczekuje.

to jest wlasnie to o czym pisze- odpowiedz nic nie wnoszaca
konkretnego. opowiesc o swoim przypadku, tobie nie pomagajaca
W NICZYM> Bol glowy u twojego dziecka moze byc np spowodowanym
uciskowym krwiakiem, ale ty uspokoisz sie po takim poscie, i
pomyslisz, e to nic wielkiego, pojde za tydzien do lekarza.
Co ci da, ze u innego pacjenta zrobiono to co u ULI? NIC
i tak lekarz w twoim przypadku ustali indywidulany tok postepowania.
uwazam, iz grupa taka powinna byc grupa wsparcia ale juz
osob, ktore sa zdiagnozowane, i chca juz uzyskac
wiecej informacji na temat tego co ich trapi w czasie konkretnej
choroby czy leczenia. posty w stylu Uli bez tego sa zupelnie
pozbawione sensu.
Ale jak pisalam, chcesz grac na loterii nie tylko w Lotku,
to prosze bardzo, twoje zycie, twoje dziecko.

iwon(k)a

26. Data: 2004-09-13 14:13:06

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest wlasnie to o czym pisze- odpowiedz nic nie wnoszaca
> konkretnego. opowiesc o swoim przypadku, tobie nie pomagajaca
> W NICZYM>

Skąd wiesz , że nie pomagająca?
Matka zapytała o bóle głowy syna, zasygerowałam wizytę u lekarza i przy
okazji powiedziałam co w takim przypadku powiedział pediatra.
Myśli , że inny pediatra zacznie od szukania krwiaków u dziecka...
...najpierw chyba jednak wywiad, badanie podstawowe, takie jak w przypadku
mojego syna...
a nie od razu tomografia komputerowa?

Gorsze chyba są porady w stylu "weź Ibuprofen" ...bo skąd wiadomo, że dana
osoba nie jest uczulona na ten lek?...

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

27. Data: 2004-09-13 14:37:18

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale po co mam zagladac do archiwum, skoro NIE dyskutujemy o twojej
> znajomej, czemu ty stale sie tego tematu trzymasz. rozmawiajmy
> na biezacy temat i nie zmieniaj go.

O ile dobrze pamietam to Ty mnie pytalas czy Piotr,jakiej ja odpowiedzi
tutaj oczekuje.
A biezacy temat zostal zakonczony bo w koncu ktos taki jak Ula potrafil
odpowiedziec kobiecie jak nalezy.

Magda

28. Data: 2004-09-13 14:39:27

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest wlasnie to o czym pisze- odpowiedz nic nie wnoszaca
> konkretnego.

A ja uwazam ze niosla i to duzo.

> [...]
> uciskowym krwiakiem, ale ty uspokoisz sie po takim poscie, i
> pomyslisz, e to nic wielkiego, pojde za tydzien do lekarza.

I tak bym poszla do lekarza,ale mialabym jedna noc wiecej przespana w zyciu.

> Co ci da, ze u innego pacjenta zrobiono to co u ULI? NIC
> i tak lekarz w twoim przypadku ustali indywidulany tok postepowania.

Lub powie ze taki bol to nic wielkiego i pojde do domu z kwitkiem,a tak wiem
o jakie badania mam poprosic,a raczej o skierowania na dane badania.

Magda

29. Data: 2004-09-13 14:48:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ci4b9k$sq8$1@news.onet.pl...

> O ile dobrze pamietam to Ty mnie pytalas czy Piotr,jakiej ja odpowiedzi
> tutaj oczekuje.

i na to chyba juz odpowiedzialas.

> A biezacy temat zostal zakonczony bo w koncu ktos taki jak Ula potrafil
> odpowiedziec kobiecie jak nalezy.

w kontekscie naszych rozmow nie.

iwon(k)a

30. Data: 2004-09-13 14:51:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd wiesz , że nie pomagająca?

a niby w czym ma jej pomoc?

> Matka zapytała o bóle głowy syna, zasygerowałam wizytę u lekarza i przy
> okazji powiedziałam co w takim przypadku powiedział pediatra.

lekarza to chyba wielu jej zasugerowala, min ja, ale
jak widac np Mroece taka odpowiedz sie nie podobala.
i owszem powidzialas to u ciebie sie stalo, ale co konkretnie
jej to mialo pomoc?

> Myśli , że inny pediatra zacznie od szukania krwiaków u dziecka...
> ...najpierw chyba jednak wywiad, badanie podstawowe, takie jak w przypadku
> mojego syna...
> a nie od razu tomografia komputerowa?

niekiedy trzeba od tego natychmiast zaczac. znow sie klania
czcza gadanina. co nalzey zrobic w tym konkretnym przypadku nie
nam decydowac.

> Gorsze chyba są porady w stylu "weź Ibuprofen" ...bo skąd wiadomo, że dana
> osoba nie jest uczulona na ten lek?...

sa tego samogo pokroju co " a to moze byc anemia, moj syn
mial podobnie i okazalo sie ze to tylko to".

iwon(k)a

skaza białkowa a lakcid
Bardzo prosze o interpretacje
długość ochrony po szczepieniu WZW B