20godzin przed kompem

1. Data: 2004-09-10 15:58:54

Temat: 20godzin przed kompem
Od: "i" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Uzalezniony jestem od tworzenia stron www.
Siedze przed komputerem nawet 20 godzin dziennie.Srednio tak okolo 15-16
godzin.
Mam dobry monitor lcd.Czy to jest szkodliwe dla zdrowia?
pozdr

2. Data: 2004-09-10 16:05:38

Temat: Re: 20godzin przed kompem
Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i" <j...@m...com> napisał w wiadomości
> Uzalezniony jestem od tworzenia stron www.
> Mam dobry monitor lcd.Czy to jest szkodliwe dla zdrowia?
A czy słyszałeś kiedyś o zdrowym nałogu? To daje do myślenia...
Pozdr.
AntyK

3. Data: 2004-09-10 16:20:02

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik i napisał:
> Czy to jest szkodliwe dla zdrowia?

szkodzi na oczy i na życie towarzyskie ;)

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2004-09-10 16:21:48

Od: "i" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> szkodzi na oczy i na życie towarzyskie ;)
No wlasnie taki jestem zajety mam 22 lata.Ze nie mam dziewczyny :(
Nawet jakbym mial okazje to wole jej niepoznawac przez to ze niemialbym dla
niej czasu
pozdr

5. Data: 2004-09-10 16:49:25

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec moze na poczatek maly odwyk :). 5 godzin siedzisz robisz stronki,
nastepne 20 minut planujesz, co wyrzezbisz np. w html-u jutro - a pozostaly
czas cieszysz sie zyciem :) - no i 6-8 godzin snu oczywiscie :).

Pozdrawiam,
Tomasz Markiewicz

6. Data: 2004-09-10 18:08:05

Od: "Phill" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godzin.
> Mam dobry monitor lcd.Czy to jest szkodliwe dla zdrowia?

Jeśli już tyle musisz siedzieć to wykonuj przynajmnie co jakiś czas (np. co
45 min.) ćwiczenia fizyczne bo doprowadzisz u siebie do zwyrodnień
kręgosłupa i takie inne....

7. Data: 2004-09-10 21:57:19

Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie taki jestem zajety mam 22 lata.Ze nie mam dziewczyny :(
> Nawet jakbym mial okazje to wole jej niepoznawac przez to ze niemialbym
> [...]

Naucz się robić dokumentacje techniczną ;) np. w notacji UML i wykonuj ją
na świeżym powietrzu. Czytaj książki informatyczne na świeżym powietrzu.
Znajdź sobie dziewczynę, spotykaj się z nią co tydzień (przecież nie musisz
codziennie), jak ci tak bardzo zależy to dziewczyna może też być
programistką ;). Inna sprawa że jak będziesz tak dalej robił i siedział po
nocach to się pochorujesz za jakieś 3 lata (stawiam że jeśli jeszcze nie
masz to dostaniesz uczulenia). Twoja pamięć też się bardzo pogorszy, takie
siedzenie po nocach i myślenie nad programem wbrew pozorom ogłupia. Będziesz
też miał problemy z zaśnięciem jeśli jeszcze ich nie masz ;) Innymi słowy
wszystkiego po trochu nie można przesadzać, zbytnie staranie się przynosi
odmienne efekty. Radzę od czasu do czasu oderwać się na dłużej od komputera.
W tej chwili to powinieneś dać kompletnie spokój na 2 tygodnie !!! (w końcu
od 2 tygodni świat ci się nie zawali) Może jakieś wakacje ?

powiekszone 1 pluco
krew z nosa
zapalenie kaletki łokcia
Dziwne, Białko w moczu - a reszta w normie
diagnoza