Ból łydek podczas chodzenia ?

1. Data: 2001-07-19 22:25:42

Temat: Ból łydek podczas chodzenia ?
Od: "Smar" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Coś jest ze mną nie tak. Od dłuższego czasu po przejściu ok 300m. zaczynają
boleć mnie łydki i robią się strasznie twarde. Ból jest na tyle silny, że
muszę odpoczywać. Co jest ze mną ?

--
Pozdrowienia
Piotr 'Smar'

2. Data: 2001-07-20 06:58:30

Temat: Re: Ból łydek podczas chodzenia ?
Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smar" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> Coś jest ze mną nie tak. Od dłuższego czasu po przejściu ok 300m.
zaczynają
> boleć mnie łydki i robią się strasznie twarde. Ból jest na tyle silny, że
> muszę odpoczywać. Co jest ze mną ?

Zastosuj dużą dawkę magnezu (niedawno był wątek na ten temat). Ogólnie rzecz
biorąc w mięśniach jon wapniowy odpowiedzialny jest za skurcz a magnezowy za
rozkurcz mięśnia. W naszej diecie mamy duży nadmiar wapnia i stąd problemy
ze skurczami. Poza tym jest parę trucizn które niszczą (kradną) magnez z
organizmu (papierosy, alkohol, narkotyki, kawa - tzw.stresy też) więc jeżeli
nadużywasz to jedz więcej czekolady i orzechów.

Pozdrawiam
Ituś

3. Data: 2001-07-20 09:54:03

Od: "Smar" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ituś" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jeżeli
> nadużywasz to jedz więcej czekolady i orzechów.

Może stres, a może praca przy komputerze ok 12 godz dziennie, a może nadwaga
przyczynia się do tego. Czy mam rację ?

Pozdrowienia
Smar

4. Data: 2001-07-20 10:34:35

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może stres, a może praca przy komputerze ok 12 godz dziennie, a może
nadwaga
> przyczynia się do tego. Czy mam rację ?

Moze tak być jak najbardziej ale chodzi mi po głowie taki termin medyczny
"chromanie przestankowe" (nie straszę ale poczytaj w necie)

Pozdrowienia
Sark

5. Data: 2001-07-20 19:51:01

Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

Hello All!

20 Jul 01 00:25, Smar pisal do All:

S> Coś jest ze mną nie tak. Od dłuższego czasu po przejściu ok 300m.
S> zaczynają boleć mnie łydki i robią się strasznie twarde. Ból jest na
S> tyle silny, że muszę odpoczywać. Co jest ze mną ?

Zasiegnij porady u chirurga naczyniowego.
To mogą być objawy choroby niedokrwiennej kończyn - miażdzycy.
Powinienes zrobić USG, (Doppler) - badanie przepływów w tetnicach brzusznych i
w tetnicach konczyn dolnych.

Pozdrawiam!
Mariusz -=maVox=-

6. Data: 2001-07-23 18:34:42

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> Moze tak być jak najbardziej ale chodzi mi po głowie taki termin medyczny
> "chromanie przestankowe" (nie straszę ale poczytaj w necie)

W uzupełnieniu poczytaj:
http://wiem.onet.pl/wiem/01213a.html
http://e-med.com.pl/zdrowie2/nowosci/artykul31.shtml
http://www.biofarm.pl/ginkofar.html

no i jednak zrób too czym napisal Mariusz
Pozdrawiam
Sark

> Pozdrowienia
> Sark