Ból migdałków.

1. Data: 2004-05-21 22:06:41

Temat: Ból migdałków.
Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Jestem bardzo chory... nie wiem na co (?)
Objawy są grypowe ale występuje jeszcze jeden dziwny objaw.
Bardzo boli mnie prawy migdałek... a właściwie piecze, tak jak przy bardzo
wyschniętym gardle... Gripexy syropy i inne wynalazki nie działają... Piję
dużo bo myślę że od picia przejdzie...
ponadto bolący migdałem tak jakby się skurczył i przesunął trochę głębiej w
gardło (?)
Ciężej mi się oddycha...
Gardło jest bardzo zaczerwienione; jeszcze tak niemiałem.
Nadmieniam że bolący migałek był chory od kilku lat i miewał problemy z
zasysaniem bakterii czy coś takiego i zasysał wszystko co się dało,
powstawały białe grudy zgniłego żarcia. Wyciągałem te grudy przez ten
tydzień palcem... Raz go zapomniałem umyć przed "zabiegiem" i możliwe że
wdała się infekcja bezpośrednio na migdałek. Co robić ? Mam gorączkę 39 .
Czy mam iść na ostry dyżur ? Bo naprawdę z każdą godziną boli coraz
bardziej. Jestem blady.
i tyle. Co radzicie zrobić ?

nr GG: 5324432
Bo powaga zabija powoli...

2. Data: 2004-05-22 08:06:43

Temat: Re: Ból migdałków.
Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wdała się infekcja bezpośrednio na migdałek. Co robić ? Mam gorączkę 39 .
> Czy mam iść na ostry dyżur ? Bo naprawdę z każdą godziną boli coraz
> bardziej. Jestem blady.
> i tyle. Co radzicie zrobić ?

Poczekaj jeszcze troche. Nigdzie nie idź. Podobno jak sie ma 42 st to sie
umiera. tobie już niedługo trzeba.

--
PawełJ

3. Data: 2004-05-22 17:34:35

Od: "taugusty" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"payback"napisał:

ciach

> Czy mam iść na ostry dyżur ? Bo naprawdę z każdą godziną boli coraz
> bardziej. Jestem blady.
> i tyle. Co radzicie zrobić ?

Prponuje isc do lekarza i przed przepisaniem antybiotyku wymoc na nim
wypisanie zlecenia na antybiogram.
Bardzo bolace, zaropiale migdalki, czerwone gardlo, problemy z polykaniem, a
takze powiekszone wezly chlonne i do tego goraczka okolo 38-40 stopni, ktora
jest ciezko zbic to klasyczne objawy mononukleozy. Zakaznej choroby
wirusowej, ktora przez lekarzy jest bardzo rzadko prawidlowo diagnozowana,
wlasnie z powodu objawow niespecyficznych - takich jakie daje angina w
polaczeniu z grypa.

Zycze zdrowia
taugusty

4. Data: 2004-05-22 22:28:41

Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "payback" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wdała się infekcja bezpośrednio na migdałek. Co robić ? Mam gorączkę 39 .
> Czy mam iść na ostry dyżur ? Bo naprawdę z każdą godziną boli coraz

No więc byłem u lekarza, powiedział że to bakterie ,a nie wirusy... Zapisał
mi antybiotyk i masę leków.
Ja się dziwiłem czemu mi Gripex Syrop nie pomaga; a on jest na wirusy :P

5. Data: 2004-05-22 22:29:41

Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wdała się infekcja bezpośrednio na migdałek. Co robić ? Mam gorączkę 39 .
> Czy mam iść na ostry dyżur ? Bo naprawdę z każdą godziną boli coraz

PS. Przy głębszym wdechu się duszę i mam ból w mostku.

gdzie w Wawie zaoczne skonsultowanie leczenia onkologicznego
cilest-ile?
Moja mama, jej stopy i kregoslup
Chwilowe dziwne zachowanie czy krwiak mozgu...
Cos z kolanami:((