Ból piersi u 19-latki

1. Data: 2005-08-07 14:02:33

Temat: Ból piersi u 19-latki
Od: "muslieater" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od kilku dni moją dziewczynę bolą piersi. Ból zlokalizowany jest na
wewnętrznej stronie piersi tj. w okolicach mostka, nie ma żadnych guzków a
boli tylko przy dotyku praktycznie w dwóch punktach na jednej piersi wyżej
niż na drugiej. Nigdy wcześniej nie odczuwała takiego bólu mimo to nie chce
iść do lekarza. Może to ja panikuje, ale zaniepokoiła mnie ta sytuacja.

Proszę o pomoc

2. Data: 2005-08-08 09:07:06

Temat: Re: Ból piersi u 19-latki
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muslieater" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niż na drugiej. Nigdy wcześniej nie odczuwała takiego bólu mimo to nie
> chce iść do lekarza. Może to ja panikuje, ale zaniepokoiła mnie ta

Niech dziewczyna zrobi USG piersi, na pewno się sporo wyjaśni, myślę, że
przyczyną mogą być hormony, przynajmniej u mnie tak właśnie było, ale
oczywiście nie muszą, niestety diagnostyka jest konieczna. Pozdrawiam Aneta

pieczenie stóp ?
Nadciśnienie-Gdańsk
żmije
zwężenie rdzenia