Ból serca w wodzie

1. Data: 2006-07-02 19:22:31

Temat: Ból serca w wodzie
Od: "Agatulka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 14 lat.Dzisiaj bylam na basenie i sobie plywalam.Nagle zlapal
mnie jakby skórcz serca.Nie moglam sie ruszyc.Po okolo niecalej
minucie stania przeszlo.Co to moglo byc?

2. Data: 2006-07-03 18:39:02

Temat: Re: Ból serca w wodzie
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Jul 2006 12:22:31 -0700, "Agatulka" <c...@p...onet.pl>
wrote:

>Mam 14 lat.Dzisiaj bylam na basenie i sobie plywalam.Nagle zlapal
>mnie jakby skórcz serca.Nie moglam sie ruszyc.Po okolo niecalej
>minucie stania przeszlo.Co to moglo byc?

to pewnie jednak nie serce, bo byś pewnie nie napisała nam o tym. Ale
miejsce ciekawe - mnie przez lata treningów jedynie w nogi łapały
skurcze (czasem w 2 jednocześnie :-) )
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

3. Data: 2006-07-03 21:57:35

Od: "Mateusz Straße" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agatulka" napisala:

>Mam 14 lat.Dzisiaj bylam na basenie i sobie plywalam.Nagle zlapal
>mnie jakby skórcz serca.Nie moglam sie ruszyc.Po okolo niecalej
>minucie stania przeszlo.Co to moglo byc?

Czesc Agata, milo widziec tutaj tak mloda osobe, jak Ty. Oczywiscie chodzi
Ci o skurcz! Jednakze, co do samego ponadmiarowego skurczu serca i jego
bólu, to najmniej prawdopodobny scenariusz, który móglby wystapic u Ciebie.
Tym bardziej, jak piszesz, ze nie towarzyszylo temu zjawisku nic przed jego
wystapieniem ani zaraz po (przynajmniej sie na to nie skarzylas), co
wskazuje, ze byl to najzwyczajniejszy skurcz okolic miesniowych lewej klatki
piersiowej, co zdarzyc sie moze, kiedy dieta nie dostarcza w wystarczajacej
ilosci mineralów do kurczacych sie miesni w czasie i bez wysilku.

Pozdrawiam,
Mateusz Straße.

zawartość biliorubiny w moczu - co to oznacza?
Policystyczne jajniki - gdzie leczyc sie w Krakowie?
Zastrzyk antykoncepcyjny Depo Provera??
Rejestr lekarzy
rehabilitacja połamanej łąkotki przyśrodkowej kolana