Bol stopy

1. Data: 2006-06-28 17:10:24

Temat: Bol stopy
Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
Od jakiegos czasu boli mnie stopa w miejscu zaznaczonym na rysunku.
Stopy tej nie stluklam chociaz bol jest taki jak przy stluczeniu ,nie
skrecilam ,ani tez nie mialam zadnego innego urazu ,stopa nie jest
spuchnieta .
Do lekarza wybieram sie w poniedzialek poniewaz teraz nie przebywam w
miejscu zamieszkania a bol trwa juz okolo 2 tygodni co uniemozliwia mi
chodzenie .
Prosze o pomoc czym moge sobie pomóc przy takim bolu i co moze byc przyczyna
.
Pozdrawiam i licze na konkretne odpowiedzi.

2. Data: 2006-06-28 17:12:16

Temat: Re: Bol stopy
Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegos czasu boli mnie stopa w miejscu zaznaczonym na rysunku.
Ups zapomnialam o rysunku :-)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04b8b43cf3b94280
.html

3. Data: 2006-06-28 17:19:18

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Anunia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ups zapomnialam o rysunku :-)
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04b8b43cf3b94280
.html

Moze to byc plaskostopie poprzeczne. Konieczna wizyta u ortopedy.Wczesniej
smarowac mascia przeciwzapalna.

Pozdrawiam
Goska

4. Data: 2006-06-28 17:27:31

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o pomoc czym moge sobie pomóc przy takim bolu i co moze byc
> przyczyna

Moze marszowe zlamanie kosci srodstopia. Dna moczanowa i jakies stany
zapalne to chyba mozna sobie odpuscic.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2006-06-28 18:01:22

Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze to jakies nadwyrezenie ale napedziliscie mi niezlego stracha
w poniedzilaek uderzam do rodzinnego i potem dalej .
Dodatkowe pytanie czy bol stopy moze byc od kregoslupa ???
Jestem po operacji prze[ukliny L5-S1 w 2004 roku .
Obecnie na rezonansie mam nawrotowa przepukline tego samego poziomu .
Jedyna roznica jest to ze ciagle bol od kregoslupa promieniowal do prawej
nogi a stopa bolaca to lewa.

6. Data: 2006-06-28 18:11:07

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obecnie na rezonansie mam nawrotowa przepukline tego samego poziomu .
> Jedyna roznica jest to ze ciagle bol od kregoslupa promieniowal do prawej

"od kregoslupa" to raczej nie :)
Musisz przejsc sie do lekarza, albo jak ja nic nie robic. Tez mnie kiedys
podobnie stopa bolala, pojechalem na tydzien wolnego do domu, wtedy za duzo
nie chodzilem i pozniej bylo coraz lepiej. Moze tez mialem pekniecie, ale
ewentualny gips olalem ;)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

Soczewki Transitions