Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Bol to 8-my zmysl czlowieka ? Re: Co trzeba aby bol zaliczyc do zmyslow czlowieka ? Re: Popularyzacja Re: Bol to 8-my zmysl czlowieka ?

Re: Bol to 8-my zmysl czlowieka ?

Data: 2001-10-17 16:57:11
Temat: Re: Bol to 8-my zmysl czlowieka ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

t...@p...onet.pl napisał:

> Przeciez z Toba bocie-ekspercie nie dyskutuje, tylko wysmiewam. Wot aszibka.

Masz racje.
Dyskutowac nie potrafisz z nikim.

(cytat wywodow przedpiszcy sprzed kilku dni)

Stary, okropnie pitolisz. Cos Ci za ta granica nie wyszlo???
Zycze Ci szczescia. Jak widac jest Ci baaaardzo potrzebne...

Tomek

(koniec cytatu)

A powyzszy watek to kolejny dowod, ze gadamy ze zlosliwym botem. Jego
inteligencja ogranicza sie do bezproduktywnego odpisywania na nowe
watki,
wzbudzania w "adwersarzach" negatywnych emocji, "copy and paste" z
poprzednich
listow przypisujac sobie autorstwo wybitnych stwierdzen :)
Bot ten zaraza siec niczym waglik. Tylko efekty jego dzialania nie sa
zabojcze-
poza zabojczym smiechem, nic nam nie grozi. Spoko :)))

Pytanie.
Jak mam wyprosic osobnika tilbert, aby nie odpowiadal na moje posty ?

Chce szkodzic, nudzic to niech idzie gdzie indziej, moze na wodke.

Mnie interesuje dyskusja merytoryczna a nie z trolami.
J.
dozywotni plonk