Ból w okolicach lędźwiowych i nerki

1. Data: 2011-02-25 12:17:33

Temat: Ból w okolicach lędźwiowych i nerki
Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ból kręgosłupa lędźwiowego może przenosić ból na nerkę? Od tygodnia boli
mnie okolica tylnej części pleców 30 cm nad pośladkiem (99% nerka) Co z tym
można zrobić ? Czy lekaż jest nieodzowny?

2. Data: 2011-02-25 19:57:24

Temat: Re: Ból w okolicach lędźwiowych i nerki
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już rozwinie się do postaci kolki nerkowej - sam się zorientujesz,
cz potrzebny, czy nie...

Ania

3. Data: 2011-02-25 21:45:44

Od: "le fourmi" <f...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

przetrzymaj bój
wal bimber
ja tak robię
jest git

4. Data: 2011-02-28 08:47:56

Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem przeciwbólowe "Opokan" i odpukać po 3 dniach przeszło :)

z.googlegroups.com...

5. Data: 2011-02-28 10:14:25

Temat: Re: B?l w okolicach l?d?wiowych i nerki
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-28 09:47, gucio pisze:
> Kupi?em przeciwb?lowe "Opokan" i odpuka? po 3 dniach przesz?o :)

Kiedys mialem podobna sytyacje. Pobolewala mnie nerka i jadlem rozne
leki na nerki, az bol tak sie nasilil, ze poszedlem na pogotowie.
Lekarka obejrzala mnie i pyta, skad wiem, ze to nerka mnie boli.
Ja jej na to, ze no bo z tego co wiem, to mozgu tam raczej nie ma.
Wtedy poprosila, zebym pokazal jej jak siadam na krzeslo, np. do
komputera. A ja mialem w zwyczaju przysiadac bokiem na jedna noge.
Powiedziala, ze od takiego siadania miesien mi jeden nie odpuscil, co
widac bylo nawet golym okiem,
Zalecila ciepla kapiel, sen min. 8 godzin i proste siedzenie na krzesle.
Z rana bol ustapil i juz nie powrocil.

6. Data: 2011-03-06 10:47:24

Od: Barbara <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zadnego bolu nie powinno sie lekcewazyc, gdyz swiadczy on
nieprawidlowoosciach w dzialaniu organizmu. Powinienes zrobic badanie
moczu a jeszcze lepiej usg jamy brzusznej.
U mnie trwajacy kilka lat bol plecow, przechodzacy po tabletkach
p.bolowych okazal sie guzem wielkosci 13 cm, ktory pozarl prawa nerke.
Oczywiscie u Ciebie moze byc cos innego, dlatego lepiej odwiedz lekarza
gdy sie powtorzy.

pozdrawiam i zdrowia zycze
Barbara

7. Data: 2011-03-08 00:23:08

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"gucio" 4d679ddd$0$2458$6...@n...neostrada.pl

> Czy ból kręgosłupa lędźwiowego może przenosić ból
> na nerkę? Od tygodnia boli mnie okolica tylnej części
> pleców 30 cm nad pośladkiem (99% nerka) Co z tym można zrobić ? Czy lekaż jest
nieodzowny?

Mnie przestaje boleć po ćwiczeniach. Efekt
uboczny tych ćwiczeń -- mogę zrobić szpagat. :)

Innym środkiem doraźnym jest kąpiel w gorącej wodzie.
Niestety mam w łazience pleśń, która mi szokująco szkodzi.
(już wiem na pewno, że czerwona skóra, spuchnięta jak przy
poparzeniu i gorąca oraz gorący oddech i silny ból gardła
oraz szyi, a także pocenie się -- to objawy nadreakcji na
pleśń; wiem, gdyż przeeksperymentowałem to boleśnie;
testy u alergologa także wskazują na to, iż jestem
uczulony na pleśń)

Mogę też powisieć na rękach -- trochę pomaga.
(przestałem, gdy miałem rękę w gipsie)

Zaliczyłem też terapuls (10 zabiegów) i zamierzam
kontynuować rehabilitację.

Pomaga też witamina PP i B1.

Natomiast szkodzi przemęczanie się (z trudem dźwigam
siebie samego -- przydałyby się ćwiczenia odchudzające,
ale po dawnych głodówkach powoli odrastają mi mięśnie, :)
więc być może będę ważył coraz więcej nawet po zrzuceniu
nadmiaru sadła...) i przeziębianie się...

-=-

Nie wiem, czym trudnią się lekaże, ale lekarz by się Ci przydał. :)

Na przykład by zauważył, że jesteś zdrowy (jeśli jesteś) jak
uczynił to mój rodzinny po kolejnych badaniach krwi i moczu...

Podziwiać należy Stwórcę za zbudowanie tak odpornej (na te ataki
pleśni) maszynerii, choć z innej strony... Czy nie można tego
układu immunologicznego skorygować (skalibrować?) tak, aby
olewał zarodniki pleśni, pyłki roślin?...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

czarna lista produktów żywnościowych
czy hormony przechodzą do kurzych jajek?
ojciec sobie zażyczył masażer
jakiś serwis do oceny produktów żywnościowych?
odporność