Bol w okolicy pachwiny

1. Data: 2002-09-01 20:46:11

Temat: Bol w okolicy pachwiny
Od: "arek" <a...@s...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od paru dni (okolo 5) boli mnie miesien w okolicy pachwiny
od strony kolana. Zrodlem jest jedno miejsce - prawa noga.
Nie ma widocznych zmian, jest tylko wyczuwalna lekka
opuchlizna oraz "stwardnienie" tj. w tym miejscu jest
twardszy, niewielki, ze tak powiem babel :).
Bol pojawia sie w momencie dotyku, szczegolnie
ucisku a przy chodzeniu - jesli miesnie uciskaja na to miejsce.
Druga noga jest ok. Innych objawow brak.
Nic mnie nie boli - dzialanie prawej nogi jest tez OK ;)

Moze wiecie co to moze byc? Mam sie tym zaczac martwic?

pozdr.
A.

2. Data: 2002-09-02 16:09:35

Temat: Re: Bol w okolicy pachwiny
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że jest to przepuklina pachwinowa. Ale najlepiej będzie jak
pójdziesz do lekarza. Daj znać jak będziesz już coś wiedział.

Dużo zdrówka!!!!!
Pozdrawiam.
Marti

3. Data: 2002-09-21 11:19:55

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nic mnie nie boli - dzialanie prawej nogi jest tez OK ;)
>
> Moze wiecie co to moze byc? Mam sie tym zaczac martwic?

Mam nadzieję, że poszedłes już do lekarza?
Ja miałem operację przepukliny w marcu tego roku.
Gdybyś miał pytania to sie odezwij.
Pozdrawiam i zdrówka życzę:-)
> A.

Ponawiam apel:brudząca obrączka!