Ból zęba przy wstrzasie

1. Data: 2005-03-02 18:11:16

Temat: Ból zęba przy wstrzasie
Od: "Mat" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nietypowy bol zeba. Ani sladu pruchnicy, nie boli mnie przy jedzeniu ani
piciu, ale pojawia sie silny bol gdy wstrzasam glowa. Jak kawalek bieglem to
czulem jak gdyby za chile mial mi peknac zab. O czym moze to swiadczyć??

pozdrawiam Maciek

2. Data: 2005-03-02 18:51:19

Temat: Re: Ból zęba przy wstrzasie
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mat" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czulem jak gdyby za chile mial mi peknac zab. O czym moze to swiadczyć??

Skąd wiesz, że ani śladu próchnicy?

ZYperF

3. Data: 2005-03-03 00:00:52

Od: "Piotr" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez RTG nic nie można powiedzieć, ale próchnica nie jest niezbędna do
zapalenia miazgi, poza tym może być niewidoczna.
Piotr

4. Data: 2005-03-03 16:34:45

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:
> Bez RTG nic nie można powiedzieć, ale próchnica nie jest niezbędna do
> zapalenia miazgi, poza tym może być niewidoczna.

To jak stwirdzić to zapalenie miazgi?

Ania

5. Data: 2005-03-03 20:50:13

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mat <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> czulem jak gdyby za chile mial mi peknac zab. O czym moze to swiadczyć??

Czy to zab górny
jeśli tak to jeśli 1,2,3 to od kataru a jak 5,6,7, od zatok

6. Data: 2005-03-03 23:24:02

Od: "Piotr" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak stwirdzić to zapalenie miazgi?
>
> Ania

Wiesz, to trochę bardziej skomplikowane niż stwierdzenie czy się ma pryszcz
czy nie. Zrób RTG i idź do lekarza. Oni po to są ;-)
Piotr

Bole kregoslupa i mostka
Blokady w kregoslup.
hemoroidy a alkohol