Re: Bolaca kosc po wyrwaniu zeba

Data: 2007-09-05 18:21:59
Temat: Re: Bolaca kosc po wyrwaniu zeba
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl>

> Juz poltora miesiaca temu jak wyrwana zostala gorna trojka i caly czas kosc
> jest
> obolala jak sie ja dotyka z boku (na dole dziasla). Jest nawet troche
> wysadzona.
> Nie jest to bol samoistny, ale przy dotyku punktowo dosc ostro boli. Czy to
> normalne?

Być może ostry brzeg zębodołu uraża błonę śluzową. Wskazane byłoby
wyrównanie/wygładzenie kości i problem najprawdopodobniej zniknie.

> Tydzien temu dentysta powiedzial, ze tak moze byc, ale nigdy czegos
> takiego nie mialem po wyrwaniu zeba. Na dodatek tydzien temu dentysta dosc
> mocno
> ponaciskal mi te kosc dopasowujac proteze i od tego czasu bol jest wiekszy
> (protezy nie nosze).

Jeżeli boli, to raczej nie może być...
Poza tym nie po to masz protezę, żeby jej nie nosić.

--
Pozdrawiam.
RR ;-)

p.r.m. EL 250 B (34KM/12500RPM)
p.s.m. AMiKM '05
s.m.d. DDS, Poland

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000773-0, 2007-09-05
Przetestowano na: 2007-09-05 20:22:23