Boląca pacha ;(

11. Data: 2004-09-01 17:27:21

Temat: Re: Boląca pacha ;(
Od: "Souad" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
news:Xns9557714A3741272362@127.0.0.1...
> Serwus,
> Ostatnio zaobserwowalem drobne zgrubienie (wybrzuszenie-nie wiem jak to
> nazwac) pod pacha. Jak dotykam to boli. Do lekarza bede mogl isc za 2-
> 3tygodnie. Jest to cos groznego? Dodam ze nie prowadze biernego trybu
> zycia, wiek 19lat, plec: brzydka ;-), nie pale. (I co by tu jeszcze
dodac:)

> Mam nadzieje ze to nic powaznego ;(
> Za wszelkie sugestie, porady DZIEKUJE :)
> --
> Pozdr. Hektor

Witaj,
miałam te same objawy. Niezbyt duże zgrubienie i ból przy dotyku. Lekarz
zalecił odstawienie dezodorantów antyperspiracyjnych. Nie tylko Nivea,
wszystkie mają jednakowe działanie. Zatrzymują wydzielanie się potu. U
jednych nie ma żadnych objawów, a u innych powodują, że pot nie ma ujścia
i stąd powstawanie takich dolegliwości. U mnie odstawienie pomogło, jednak
co jakiś "pojawia się i znika" :)
Nic groźnego, jednak mimo wszystko proponuję skonsultować z lekarzem
pierwszego kontaktu.

Pozdrawiam
D.

12. Data: 2004-09-01 18:16:09

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał(a)
wnews:ch4vul$jc3$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Chyba wiem o co chodzi. Mam to samo od kilku lat pojawia sie
> regularnie co jakis czas. Kiedy pojawilo sie pierwszy raz tez
> panikowalam, ze to jakis guz itp. Poszlam do lekarza ale on stwierdzil
> pólpasca. Przeszlo po antybiotykach. Niemozliwe jednak, ze mam
> pólpasca raz na miesiac. A ten guzek pojawia sie i znika, czasem robi
> sie czerwony, czasem nie. I jakos z nim zyje. Nic z tym nie robie.
> A moze powinnam?

Tez sie to nasila co jakis czas. Tylko nie jest zadnej barwy. "Golym okiem"
tego nie widac. Tylko przy dotykaniu czuc ze cos jest (zgrubienie). No i
boli przy dotyku ;(

--
Pozdr. Hektor

13. Data: 2004-09-01 18:18:23

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Souad" <s...@p...fm> napisał(a)
wnews:ch50th$qfj$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> odstawienie pomogło, jednak co jakiś "pojawia się i znika" :)
> Nic groźnego, jednak mimo wszystko proponuję skonsultować z lekarzem

To jakiego srodka uzywac? Zebym sie mniej pocil, no i troche pachnial :)
Wiadomo ze jak sie czasem jest czynnym to sie poci :) i wtedy najlepsze sa
dezodoranty.

--
Pozdr. Hektor

uciążliwe gardło...
Lekarze e UK
alergia a honorowe krwiodastwo
biały język,brudne zęby,na wargach żółta wydzielina, nieświeży oddech po nocy
OFERTA WSPÓŁPRACY ZE STOWARZYSZENIEM ANTYMOBBINGOWYM