Bole dłoni - prosba o porade [dlugie]

1. Data: 2005-08-07 15:56:08

Temat: Bole dłoni - prosba o porade [dlugie]
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ello,

Jakis czas temu pytalam Was o poradę w sprawie moich drętwiejacych rano
dłoni [ news:dbuh2h$8n6$1@nemesis.news.tpi.pl}. Dzis, jesli pozwolicie ciąg
dalszy tego wątku plus parę info, ktore byc moze cos Wam nasuną

1. w czerwcu miałam zapalenie rogówek obu oczu
2. od poczatku lipca zaczęłam odczuwac te moje drętwienia poranne dłoni.
3. Jak pisałam - lekarz 1go kontaktu zalecil mi calcium i aspargin. Pomagały
jak umarłemu kadzidło
4. zaczełam sobie sama aplikowac pod koniec lipca diclo duo - 1x 75
5. reumatolog w zeszly tygodniu powyginał mi palce, głowe, nogi we wszystkie
strony i powiedzial ze wg niej nie jest to zapalenie stawów ale kazal
zwiekszyc diclo duo do 2x75
6. zrobilam rtg odcinka szyjnego kręgosłupa "zniesienie fizjologicznej
lordozy w dolnej cześci odcinka szyjnego kręgoslupa. Trzon C3 nieznacznie
przesunięty ku tyłowi o ok 1mm. Drobne wyostrzenia na tylnych krawędziach
niektórych trzonów kręgów szyjnych oraz zgrubienia warstwy podchrzęstnej w
niektórych stawach miedzywyrostkowych"
6. Od tygodnia mam wrażenie, ze widzę slabiej na jedno oko - tak jakby mniej
wyraznie, przez mgłe. Okulista doraznie dal mi jakies krople, masc i
doxycyline bo powiedzial, ze podejrzewa jakies zakazenie bakteryjne [ ma
pani jakies martwe zeby? jak tak to trzeba je usunąc]
7. w ciągu miesiaca stracilam ok 8 kg wagi
8. z byc moze nieistotych pierdólek - ginekolog zdiagnozowal mała nadżerkę,
mam odrobinę podniesione próby wątrobowe [ale to moze byc efekt zazywania
tabletek anty]. Cisnienie w normie, cukier w normie

Idę jutro po odbior morfologii, ob, moczu. Jutro tez ide do reumatologa i
ponownie do okulisty. W srode do poradni rehabilitacyjnej. A dzis
wyladowalam na pogotowiu bo rano chcialam się przekręcić z bólu. Dostalam
Tramal w zastrzyku 100mg.

Macie jakies pomysly co mi moze byc? Znajomi lekarze[prywatnie] radzą mi
oznaczyc jeszcze ASO, czynnik reumatoidalny, przeciwciala przeciwjądrowe, i
przeciwciala chlamidia. Wiem, ze nie da sie nikogo leczyc na odległośc i nie
spodziewam sie tego po Was - po prostu czuje sie juz bezsilna, załamana.
Beczę pól dnia, w nocy boję sie zasnac bo boję sie ze sie obudzę rano w
bólu. Generalnie sypię sie strasznie psychicznie:-/ i szukam jakiejkolwiek
pomocy gdziekolwiek:-/

HaNkA

2. Data: 2005-08-07 16:16:27

Temat: Re: Bole dłoni - prosba o porade [dlugie]
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 7 Aug 2005 17:56:08 +0200, *HaNkA ReDhUnTeR*
<news:dd5aue$pfb$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> niektórych trzonów kręgów szyjnych oraz zgrubienia warstwy podchrzęstnej w

Uważaj na kręgosłup, bo pewnie to jest główna przyczyna.
Nie przebywaj w przeciągach, choćby Ci się nawet zdawało, że przeciągu nie
ma.

--
Kaja

3. Data: 2005-08-08 09:18:43

Od: Alicja Włodarz <alicja_w@USUNTOalicja_w.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dd5aue$pfb$1@nemesis.news.tpi.pl>
HaNkA ReDhUnTeR napisal(a):

> [...]
> bólu. Generalnie sypię sie strasznie psychicznie:-/ i szukam jakiejkolwiek

Jeśli ugryzł Cię kiedyś jakis kleszcz, to zrób sobie jeszcze testy na
boreliozę. To paskudztwo atakuje stawy (ręce), układ nerwowy (nerwice,
depresje) i milion innych rzeczy. Trzymam kciuki, że to nie to, za
dużo o niej już wiem....

Pozdrawiam,
Alicja
--
Alicja
alicja_w.maupa.ałtograf.pl

4. Data: 2005-08-08 12:01:43

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
napisał w wiadomości news:dd5aue$pfb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Znajomi lekarze[prywatnie] radzą mi oznaczyc jeszcze ASO, czynnik
> reumatoidalny,

to na początek, ale dodałabym do tego kwas moczowy, pozdrawiam i życzę
trafnej diagnozy Aneta

5. Data: 2005-08-08 12:18:07

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ello,
>
> Jakis czas temu pytalam Was o poradę w sprawie moich drętwiejacych rano

Wróciłam wlaśnie od reumatologa. Mam wspaniale zdrowe stawy, jestem
elastyczna itd. Pani doc stwierdzila, ze co najwyzej móglby to byc gościec
tkanek miękkich ale wg niej to po prostu nerwy i stres. Kazala mi odstawic
wszystkie leki, dostalam tylko witaminkę b5 i e oraz przykaz nie
denerwowania sie i skonsultowania sie z psychologiem/psychiatrą, który
uspokoiłby moje skołatane nerwy. OB mam troszke kosmiczne - 44 ale mam je
powtórzyc za 2 mce jak przestanę popadac w stany histeryczne. Ręce mogą mi
cierpnac jeszcze przez jakis czas, ale mam sie tym po prostu nie przejmowac
i przyjsc do kontroli za mc

No i wyszłam na idiotkę, ale kurcze nie sądziłam, ze nerwy mogą spowodować
az takie objawy. Grrr:-/ Chyba zapiszę sie na joge:-))

HaNkA pijąca herbatkę z melisy

6. Data: 2005-08-08 12:26:17

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

> [...]
>
> No i wyszłam na idiotkę, ale kurcze nie sądziłam, ze nerwy mogą spowodować
> az takie objawy. Grrr:-/ Chyba zapiszę sie na joge:-))

a zbadali Ci poziom tego kwasu moczowego??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

7. Data: 2005-08-08 14:12:38

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> a zbadali Ci poziom tego kwasu moczowego??

Yyyy, mialam robione badanie moczu wiec jesli standardowo to jest tam
okreslane to tak, jesli nie to nie. Cicho! Na razie rozkoszuję sie myslą, ze
jestem hipochondryczką vel histeryczką i nie choruję na nic:-))

HaNkA

8. Data: 2005-08-08 14:32:37

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

> uspokoiłby moje skołatane nerwy. OB mam troszke kosmiczne - 44

OB mówi o tym, czy jest jakiś stan zapalny czy nie, jest to badanie bardzo
niekonkretne, ale bardzo czułe. 44 to nie jest normalny wynik (więc może
przechodzisz jakiś stan zapalny...?)

Poza tym, czy lekarzy nie zaniepokoiło to, że staciłaś AŻ 8 kg wagi w ciągu
jednego miesiąca?

Ja mam troszkę inne dolegliwości niż Ty, ale mnie trochę niepokoi tendencja do
zwalania wszystkiego na somatyzowanie jakichś objawów z przyczyn nerwicowcyh...
bo coś poważnego może zostać nie zauważone.

W każdym razie, na uspokojenie - polecam pramolan (przepisuje lekarz, 20 tab.
kosztuje 8-11 zł), nie uzależnia (jak relanium).

Pozdrawiam,A.

9. Data: 2005-08-08 15:08:19

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym, czy lekarzy nie zaniepokoiło to, że staciłaś AŻ 8 kg wagi w
> ciągu
> jednego miesiąca?

Pani doc stwierdziła ze wysokie OB moze być wlasnie spowodowane owym
drastycznym spadkiem wagi.

> bo coś poważnego może zostać nie zauważone.

W moim przypadku moze [ale oczywiscie nie musi] byc to realny powód. Te
wakacje są dla mnie strasznie stresogenne - mam ciezkie ataki paniki typu -
mąz wraca ze spaceru z psem 2-3 min pozniej niz zwykle a mnie juz oblewa
pot, robi mi sie gorąco, ciemno przed oczami i kręci mi sie w głowie - bo
wyobrazam sobie, ze cos im sie stalo. Mam takie napady strachu odkąd
urodzilam synka. Czyste wariactwo:-))

> W każdym razie, na uspokojenie - polecam pramolan

Dam mojej wątrobie odetchnąć. Co prawda rano sie wkurzę jak sie okaze ze
znowu mam ręce sztywne ale wyglada na to, ze pretensje o to mogę mieć tylko
do samej siebie

HaNkA

10. Data: 2005-08-08 15:22:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> wrote in
message news:dd7sfi$jr8$1@nemesis.news.tpi.pl...

http://www.anxietypanic.com/
http://www.adaa.org/
http://www.depression.com/

> Dam mojej wątrobie odetchnąć. Co prawda rano sie wkurzę jak sie okaze ze
> znowu mam ręce sztywne ale wyglada na to, ze pretensje o to mogę mieć
> tylko do samej siebie

alez bron Cie Panie Boze! pretensje to mozesz miec do....no nie wiem, ale
na pewno nie do siebie. Zapewne kiedy Twe rozkrecone na calego nerwy sie
uspokoja, a te niekiedy trzeba tabletkami zaleczyc :), bedziesz zdrowa jak
rybka!
Watroba, watroba, ale ja jestem za lekami na stan ducha ;)
powodzenia
iwon(k)a

Ból piersi u 19-latki
pieczenie stóp ?