Bole dłoni - prosba o porade [dlugie]

21. Data: 2005-08-08 23:43:35

Temat: Re: Bole dłoni - prosba o porade [dlugie]
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> wrote in message
news:sj1galw3cy1b.a8n9tox80vqk.dlg@40tude.net...

> A kto jej się dzieciakiem zajmie jak będzie kołowata po prozacu?

ona, nie bedzie skolowana.

iwon(k)a

22. Data: 2005-08-08 23:44:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mon, 8 Aug 2005 16:13:59 -0500, *Iwon(k)a*

> SMACZNEGO!

to sie mowi przy stole, w kuchni :)))

iwon(k)a

23. Data: 2005-08-08 23:51:51

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 9 Aug 2005 01:38:51 +0200, *ape*
<news:dd8qi4$fg8$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> zeby nie

> mozesz to rozwinac, bo nie rozumiem w czym problem?

Zmieniam określenie kołowata na otumaniona. Rozumiesz teraz?

--
Kaja

24. Data: 2005-08-08 23:54:46

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Aug 2005 18:43:35 -0500, *Iwon(k)a* <news:dd8qn3$4fv$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> wrote in message

> ona, nie bedzie skolowana.

To jak się człowiek po zażyciu takiego proszka czuje?
Wpada w wir roboty? Ma dobry humor i ochotę na tańce? ;-)
Nie zapomina o swoich obowiązkach?

--
Kaja

25. Data: 2005-08-08 23:56:07

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Aug 2005 18:44:17 -0500, *Iwon(k)a* <news:dd8qod$4h9$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> to sie mowi przy stole, w kuchni :)))

Jak się ma kuchnie a'la salony to może tak, ale jak kuchnia nieduża, to się
jada na pokojach :-)

--
Kaja

26. Data: 2005-08-09 00:05:34

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Zmieniam określenie kołowata na otumaniona. Rozumiesz teraz?

rozumiem kolejne okreslenie. jednak nadal nie pojmuje ich zwiazku z
prozakiem :(
czyzby mial miec dzialanie podobne do np. psychedryny?

--
pozdro
ape

27. Data: 2005-08-09 13:17:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak się człowiek po zażyciu takiego proszka czuje?

nie wiesz?

> Wpada w wir roboty? Ma dobry humor i ochotę na tańce? ;-)
> Nie zapomina o swoich obowiązkach?

zakladam, ze skoro piszesz o objawach ubocznych to wiesz
o czym mowisz. wiec o co sie teraz pytasz?

iwon(k)a

28. Data: 2005-08-09 15:13:19

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 9 Aug 2005 08:17:09 -0500, *Iwon(k)a* <news:ddaacg$ll1$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> nie wiesz?

Nie wiem i chcę wiedzieć :-(

--
Kaja

29. Data: 2005-08-09 15:57:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem i chcę wiedzieć :-(

no wiec PO CO piszesz cos czego nie wiesz?

iwon(k)a

30. Data: 2005-08-09 18:11:01

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 9 Aug 2005 10:57:27 -0500, *Iwon(k)a* <news:ddajp3$beb$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> no wiec PO CO piszesz cos czego nie wiesz?

Jak Ty wiesz, to dlaczego mi nie odpowiesz jaka jest reakcja po tym prozacu?

--
Kaja

Ból piersi u 19-latki
pieczenie stóp ?