Bóle główy - co może być powodem?

1. Data: 2001-02-16 13:45:24

Temat: Re: Bóle główy - co może być powodem?
Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co oznacza cyt. wychyla???

Badz uprzejmy wyjasnić...

jet

2. Data: 2001-02-25 08:58:34

Temat: Bóle główy - co może być powodem?
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynę czasami bardzo boli głowa, a właściwie "lewa-górna ćwiartka".
Lokalizuje ból "koło lewego oka" lub troche powyżej lewej brwi.
Nie pomagają nawet spore ilości popularnych środków p-bólowych.

Mierzyliśmy ciśnienie - nie widać zwiążku z podwyższonym / obniżonym
ciśnieniem, choć ma chyba niewielkie skłonności do nadciśnienia.

Za radą lekarza sprawdzała zmiany w dnie oka - brak.

Nie mam zamiaru leczyć jej sam ;) chciałbym tylko byście doradzili
gdzie szukac powodu - do kogo sie udać Okulista? Neurolog?
Będę wdzieczny za sugestie.

3. Data: 2001-02-25 13:33:00

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie mam zamiaru leczyć jej sam ;) chciałbym tylko byście doradzili
> gdzie szukac powodu - do kogo sie udać Okulista? Neurolog?

Może to kara za to, że jej znajomy wysyła spam (z deadlinkami:-)) na grupy
dyskusyjne?
;-)

Idźcie do neurologa ( pewnie zleci badania i natychmiastowe zaprzestanie
spamowania ;-)

pozdr.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

4. Data: 2001-02-25 13:46:15

Od: "Magdalenka" <m...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczynę czasami bardzo boli głowa, a właściwie "lewa-górna ćwiartka".
> Lokalizuje ból "koło lewego oka" lub troche powyżej lewej brwi.

Miewam bóle dokładnie w tym samym miejscu (nad lewym okiem). Trwają np. od
popołudnia do następnego ranka. W tym czasie najlepiej jest, gdy się położę
i spróbuję zasnąć. Oczywiście nie zawsze mogę sobie na to pozwolić.

> Nie pomagają nawet spore ilości popularnych środków p-bólowych.

Pomaga mi saridon, ale to nie znaczy, że ból ustaje, tylko po prostu jest
łagodniejszy.

Nie mierzyłam ciśnienia, ani nie badałam dna oka, bo wiem, że odziedziczyłam
tę przypadłość po mojej mamie.
Jednakże bóle zaczęły mi się po pół roku stosowania tabletek
antykoncepcyjnych, których mój organizm, jak się okazało, nie toleruje,
dlatego przestałam je brać i mi pomogło. Teraz mam bóle raz na 2-3 miesiące,
a nie 3 razy w miesiącu. Dodam, że próbowałam zmieniać tabletki po rocznej
przerwie niestosowania i bóle momentalnie wróciły.
Byłam u neurologa i dostałam Divascan, który ani na mnie, ani na moją mamę
kompletnie nie działa.

Takie są moje doświadczenia z migreną,
życzę, aby bóle ustały i pozdrawiam.

Magda

5. Data: 2001-02-25 14:40:19

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli bol wystepuje powyżej brwi, to dobrze byloby zbadac zatoki, najlepiej
zrobic tez rentgen (zatok czolowych). Czyli - laryngolog.
Pozdrawiam
Blade Runner

6. Data: 2001-02-25 15:55:37

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> skrev i meddelandet
> [...]
> Lokalizuje ból "koło lewego oka" lub troche powyżej lewej brwi.
> Nie pomagają nawet spore ilości popularnych środków p-bólowych.

A ja bardzo polecam wizyte u dentysty!
Za kilka minut, po Rtg bedzie wiadomo, czy chodzi o zab...

magda

7. Data: 2001-02-25 17:50:03

Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może to migrena?
Warto przetestować mocną kawę...

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@c...com> napisał w
wiadomości news:ZV9m6.15463$Qb7.2522135@newsb.telia.net...

8. Data: 2001-02-25 18:29:27

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2001-02-25 19:42:50

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diagnostyka i leczenie bolow glowy jest zwykle dosc dluga, jest to problem
interdyscyplinarny, wymagajacy kilku specjalistow. Proponuje zaczac od rtg,
dentysty i laryngologa, bo sa to rzeczy, ktore najprosciej i najpewniej
wykluczyc, no a potem ciezka artyleria - neurolog i cala masa badań - EEG,
CT, itd, itp, ktore nie musza dac odpowiedzi. Spotkalem sie juz ze
skierowaniem pacjenta z bolami glowy do ortopedy... Najlepiej, jakby ktos
pilotowal i koordynowal poczynania specjalistow, ale w obecnym systemie...
lekarz I kontaktu raczej tego nie zrobi.
Pozdrawiam i zdrowia kolezance zycze : -)
Blade Runner

10. Data: 2001-02-26 13:05:32

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sam tez wiele lat cos takowego doswiadczalem - to moze byc zapalenie
(chroniczne?) zatok.
Czy bolom glowy towarzyszy katar, mdlosci, czasem zburzenia rownowagi? czy
bol nasila sie przy ruchach glowy? Czy siedzenie w wannie pomaga (lagodzi
bole)? Jesli tak to moga byc zatoki. Warto zrobic rtg, choc nie zawsze on
cos wykaze. No i punkcja dla niecierpliwych (brrr...) albo dlugotrwale
leczenie antybiotykami dla reszty. Doraznie pomagal mi Saridon i (mocno!)
tzw. masc tygrysia.

Naturalnie to wcale _nie musza_ byc zatoki...

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/

mocz nie kwasny ale obojetny-dlaczego?