Bóle w klatce piersiowej - prosze o radę !!

1. Data: 2003-10-27 06:59:35

Temat: Bóle w klatce piersiowej - prosze o radę !!
Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat raz na jakiś czas (raz, dwa, trzy razy do roku) dopada mnie
dziwny atak rozpoczyna się bólem w klatce piersiowej podczas nabierania
powietrza. Z biegiem czasu zaczyna się to nasilać do bólu potwornego. Nie
mogę się położyć bo ból zaczyna być nie do zniesienia mam trudności z
oddychaniem. Trzyma mnie tak kilka godzin i biorę wtedy mnóstwo tabletek
przeciw bólowych i smaruję się maściami przeciw zapalnymi. Po tym ataku ból
całej klatki piersiowej (aż po plecy) trwa do kilku dni. Samopoczucie
potworne.
Byłam u kilku kardiologów i każdy mówi to samo: bóle na tle nerwowym,
łagodzić końskimi środkami przeciwbólowymi. Miałam zrobione badania które
wykluczyły chorobę wieńcową.
Jestem właśnie po kolejnym ataku i czuję się potwornie.
Proszę doradźcie mi do jakiego lekarza się udać - lekarz rodzinny i
kardiolog "umywają ręce" i twierdzą, że to taka moja natura. Ja się boję
tych ataków, utrudniają mi życie i nie satysfakcjonuje mnie łagodzenie
środkami przeciwbólowymi (dwa razy zastrzyk dany przez wezwane pogotowie).
Przepraszam, że tak dużo się rozpisałam i proszę o radę.

AŚKA :-(

2. Data: 2003-10-27 13:28:34

Temat: Re: Bóle w klatce piersiowej - prosze o radę !!
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003, Joanna Kostrom wrote:

> tych ataków, utrudniają mi życie i nie satysfakcjonuje mnie łagodzenie
> środkami przeciwbólowymi (dwa razy zastrzyk dany przez wezwane pogotowie).
> Przepraszam, że tak dużo się rozpisałam i proszę o radę.

zglos sie lub wezwij lekarza w momencie ataku bolu aby mogl to
zweryfikowac obiektywnie akturat w tym czasie - innego pomyslu nie mam

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-10-27 13:33:26

Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zglos sie lub wezwij lekarza w momencie ataku bolu aby mogl to
> zweryfikowac obiektywnie akturat w tym czasie - innego pomyslu nie mam

Wielkie dzięki, ale już to robiłam i.... nic :-(

4. Data: 2003-10-27 15:06:03

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie masz przypadkiem kłopotów z chorobą wrzodową żołądka? objawy podobne,
ból jak przy zawale, tylko wtedy absolutnie nie wolno brać takich zwykłych
leków przeciwbólowych!!!

5. Data: 2003-10-27 21:26:35

Od: "Dart" <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podobne,
> ból jak przy zawale, tylko wtedy absolutnie nie wolno brać takich

hm..., ja mam 1 duży wrzód na żołądku (wykazało RTG - kontrast), przypisano
mi leki (po 3-ch tygodniach BÓLU!!!):
- Ospamox 1000mg
- Centroloc 40
- Klacid 500mg
czy jest coś lepszego niż te leki? jak długo trwa leczenie? no i czy do
końca życia dieta?
(prośba jeśli ktoś odpisze proszę o info czy jest lekarzem)

6. Data: 2003-10-27 22:01:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003, Dart wrote:

> mi leki (po 3-ch tygodniach BÓLU!!!):
> - Ospamox 1000mg
> - Centroloc 40
> - Klacid 500mg
> czy jest coś lepszego niż te leki? jak długo trwa leczenie? no i czy do

lekarz, ktory to zalecil zdecydowal sie na leczenie z eradykacja
H. pylorii - zglos sie na kontrole po skonczeniu Ospamoxu z Klacidem ->
controloc prawdopodobnie lekarz zaleci kontynuowac dalej

P.

7. Data: 2003-10-28 06:16:40

Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podobne,
> ból jak przy zawale, tylko wtedy absolutnie nie wolno brać takich

hhmmm..... nigdy nikt nie zasugerowal mi badania na chorobe wrzodową
żołądka, ale jest to kojejny element który muszę wykluczyć - dzieki na pewno
sprawdzę.

Ból występuje po jakimś okresie stresu 2-3 tygodnie nerwów i... bęc.!!!

8. Data: 2003-10-28 19:03:10

Od: "Dart" <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lekarz, ktory to zalecil zdecydowal sie na leczenie z eradykacja
> H. pylorii - zglos sie na kontrole po skonczeniu Ospamoxu z Klacidem ->
> controloc prawdopodobnie lekarz zaleci kontynuowac dalej

Dziękuje, ale czy leki są ok, czy jest coś lepszego?
Czy idzie to wyleczyć całkowicie?

9. Data: 2003-10-28 21:35:42

Temat: Odp: Bóle w klatce piersiowej - prosze o radę !!
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dart <D...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnmegr$gao$...@n...onet.pl...

> Dziękuje, ale czy leki są ok, czy jest coś lepszego?
> Czy idzie to wyleczyć całkowicie?

Leki sa jak najbardziej OK. Przy obecnej wiedzy optymalny zestaw.
Prawdopodobnie dolegliwości ustapia. Ale czy i kiedy nawrócą to nikt madry
Ci nie odpowie.
Pisałeś wczesniej że wrzód żoładka został rozpoznany na podstawie RTG.
Jeżeli nie miałeś wykonanej gastroskopii z pobraniem wycinków to jest to
błąd.

Piotr Maksymowicz

10. Data: 2003-10-28 21:38:03

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Kostrom <j...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@e...icnet...

> [...]
pewno
> sprawdzę.
>
> Ból występuje po jakimś okresie stresu 2-3 tygodnie nerwów i... bęc.!!!

Po wykluczeniu organicznych przyczyn dolegliwości warto by rozważyc
nerwicowe podłoże dolegliwości.

Piotr Maksymowicz

Badania laboratoryjne - warszawa
pytanie do ........