Bóle w klatce piersiowej - prosze o radę !!

11. Data: 2003-10-28 22:16:27

Temat: Re: Bóle w klatce piersiowej - prosze o radę !!
Od: "Dart" <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Dart <D...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:bnmegr$gao$...@n...onet.pl...
Klacidem ->

> Leki sa jak najbardziej OK. Przy obecnej wiedzy optymalny zestaw.
> Prawdopodobnie dolegliwości ustapia. Ale czy i kiedy nawrócą to nikt madry
> Ci nie odpowie.
> Pisałeś wczesniej że wrzód żoładka został rozpoznany na podstawie RTG.
> Jeżeli nie miałeś wykonanej gastroskopii z pobraniem wycinków to jest to
> błąd.
>

> Piotr Maksymowicz

a jak sie maja papieroski i piwko do mojego wrzodzika? (po "kuracji")

12. Data: 2003-10-29 06:40:07

Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po wykluczeniu organicznych przyczyn dolegliwości warto by rozważyc
> nerwicowe podłoże dolegliwości.
>
> Piotr Maksymowicz

Bardzo dziękuję !! Też myślę że to będzie związane z nerwicą . Przepraszam
może głupie pytanie, ale do jakiego lekarza powinnam się udać - do neurologa
??

Aśka

13. Data: 2003-10-30 20:05:22

Temat: Odp: Bóle w klatce piersiowej - prosze o radę !!
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dart <D...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnmprq$hql$...@n...onet.pl...

> a jak sie maja papieroski i piwko do mojego wrzodzika? (po "kuracji")

Papieroski są czynnikiem wrzodotwórczym. Alkohol pobudza wydzielanie soków
trawiennych co w pewnych okolicznościach moze sprzyjać powstawaniu wrzodów.

Piotr Maksymowicz

14. Data: 2003-10-30 20:08:51

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Kostrom <j...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@e...icnet...
> Bardzo dziękuję !! Też myślę że to będzie związane z nerwicą . Przepraszam
> może głupie pytanie, ale do jakiego lekarza powinnam się udać - do
> [...]

Tak może wygladac na podstawie tego co piszesz. ale bez rozmowy i zbadania
przez lekarza sie nie obejdzie. Co do lekarza. może byc rodzinny. Jeżeli
potrafi i ma czas na zajecie sie zaburzeniami nerwicowymi. Ewentualnie
psychiatra. Ważne aby pacjent cierpiacy na nerwice miał zaufanie do swojego
lekarza.
Neurolog odpada. zajmuje sie nerwami ale nie nerwicami :-).

Piotr Maksymowicz

Piotr Maksymowicz

15. Data: 2003-10-30 20:24:51

Od: "Dart" <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Papieroski są czynnikiem wrzodotwórczym. Alkohol pobudza wydzielanie soków
> trawiennych co w pewnych okolicznościach moze sprzyjać powstawaniu
wrzodów.

> Piotr Maksymowicz

Biorę leki 4 dzień i nic mnie nie boli, jest ok. Jeśli to nie kłopot to mam
jeszcze pytanko, co z jogurtami? slyszalem, że tak i wręcz przeciwnie nie?
Czy jezeli brałem te leki o których pisałem wcześniej (na bakterię
chelio...) i teraz mnie nie boli to czy to znaczy, że to było to i mam już
wrzoda z głowy?

16. Data: 2003-10-31 08:32:08

Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
swojego
> lekarza.
> Neurolog odpada. zajmuje sie nerwami ale nie nerwicami :-).

Bardzo dziękuję - spróbuję kolejny raz (trudno zliczyć który) pomęczyć
mojego rodzinnego.
Może faktycznie psychiatra to dobry pomysł.......... trochę dziwnie będę się
czuła.

Pozdrawiam

Aśka

Badania laboratoryjne - warszawa