Boli reka :(

1. Data: 2012-05-24 15:52:00

Temat: Boli reka :(
Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Opis sytuacji - miesien naramienny mi wysiadl do tego stopnia, ze prawie
nie moge podniesc reki, nie mowiac o wykonywaniu jakiejs pracy nia.

Wg internisty prawdopodobnie stan zapalny na tle jakichs dawnych urazow.

Zapisal temblak i Diclac 150 Duo oraz skierowal do chirurga.

Po tygodniu zarcia Diclacu mam go dosc, bo odczuwam nieprzyjemne skutki
uboczne. Reka boli niewiele mniej niz na poczatku. Wizyta u chirurga
dopiero za 8 dni.

Jak przetrwac te 8 dni bez Diclacu - jakies kapiele, sole, masci, masaze?
Voltaren (tyz diklofenak) nie daje skutkow ubocznych, ale i nie pomaga.

Poleccie jakies domowe/bezreceptowe sposoby (poza nacieraniem etanolem od
srodka).

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

2. Data: 2012-05-24 17:42:16

Temat: Re: Boli reka :(
Od: "Serdel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czesc,
>
> Opis sytuacji - miesien naramienny mi wysiadl do tego stopnia, ze prawie
> nie moge podniesc reki, nie mowiac o wykonywaniu jakiejs pracy nia.

Na razie brendzluj się drugą, po tygodniu zobacz czy jest poprawa.

Serdel

3. Data: 2012-05-24 17:56:20

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po tygodniu zarcia Diclacu mam go dosc, bo odczuwam nieprzyjemne skutki
> uboczne. Reka boli niewiele mniej niz na poczatku. Wizyta u chirurga
> dopiero za 8 dni.

Idź do apteki i kup maść, jest dużo do wyboru.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2012-05-24 18:05:23

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 May 2012 17:52:00 +0200, Maciek napisał(a):

(...)

Zapomnialem dopisac:

Jesli ta grupa ma w nazwie medycyne przez pomylke, uprzejmie prosze stalych
bywalcow o poinformowanie mnie o tym.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

5. Data: 2012-05-25 18:56:36

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 17:52, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Voltaren (tyz diklofenak) nie daje skutkow ubocznych, ale i nie pomaga.
>
> Poleccie jakies domowe/bezreceptowe sposoby (poza nacieraniem etanolem od

Paracetamol nie domowy i nie przeciwzapalny, ale trochę ulgi w bólu
powinien przynieść... Na noc - może z kodeiną? Bo w dzień może
otumaniać...

Aha - jeśli stan zapalny - to nie rozgrzewać, wiec ciepłe okłady i
kąpiele odpadają.

Może maści na bazie arniki, nagietka, z jadem żmii, żywokostu - skoro
szukasz alternatywnych metod?

To nie mój sklep, ale fajne tu maja rzeczy:

http://www.firmarelax.pl/osteoporoza-urazy-zlamania-
balsamy-kremy-masci-zele-c-75_77.html

Ania

6. Data: 2012-05-25 20:23:40

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 May 2012 11:56:36 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Może maści na bazie arniki, nagietka, z jadem żmii, żywokostu - skoro
> szukasz alternatywnych metod?

O, dziekuje. Taka z jadem mialem gdzies i kiedys mi pomogla, moze i teraz
sie nada.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

7. Data: 2012-05-26 01:21:44

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-24 17:52, Maciek pisze:

> [...]
> Voltaren (tyz diklofenak) nie daje skutkow ubocznych, ale i nie pomaga.
>
> Poleccie jakies domowe/bezreceptowe sposoby (poza nacieraniem etanolem od
Wypróbuj Arcalen maść i Fastum żel. Myslę, ze pomógł by Ci proszek
Profenid 100 mg.
Inne życie, zapomina się o bólu.

--
animka

8. Data: 2012-05-26 01:23:25

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-24 20:05, Maciek pisze:
> [...]
>
> Zapomnialem dopisac:
>
> Jesli ta grupa ma w nazwie medycyne przez pomylke, uprzejmie prosze stalych

Zapisz sie na fizykoterapię, a konkretnie krioterapię. Weż skierowanie
od chirurga.

--
animka

9. Data: 2012-05-26 01:24:17

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-25 22:23, Maciek pisze:

> O, dziekuje. Taka z jadem mialem gdzies i kiedys mi pomogla, moze i teraz
> sie nada.
Trzeba leczącą ból, a nie rozgrzewającą.

--
animka

10. Data: 2012-05-26 12:52:48

Od: "Dr.Otker" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał:
> Opis sytuacji - miesien naramienny mi wysiadl do tego stopnia,
> ze prawie nie moge podniesc reki, nie mowiac o wykonywaniu
> jakiejs pracy nia.

Ale powiedz co się stało? Od tak sobie coś cię zaczęło boleć, czy może się
przesiliłeś?
Bo bez opisu to można tylko zgadywać, może sobie ścięgno naderwałeś, bo
jeśli tak to leki na nic i trzeba poczekać aż się zrośnie.

Ból palca "Hallux, Digiti pedis I"
Przejscie z Marcumar na Warfin
odbierac prawo wykonywania zawodu konowałom...
Co mi jest pomocy
Roztwor chcialbym kupic