Bony reglamentacyjne - Kartki na uslugi medyczne - rozdawane przez lekarzy - poszukuje

11. Data: 2000-12-08 12:10:06

Temat: Re: Bony reglamentacyjne - Kartki na uslugi medyczne - rozdawane
Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@v...pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...

> Jakoś nie potraficie o nas, optymalnych zapomnieć. Jakoś bez nas ta grupa
> jest coraz bardziej drętwa.

coś w tym jest

> Przerost gadulstwa o niczym, tak trzymać,
> bleblajcie sobie dalej. A te kartki reglamentacyjne będą z pewnością
> nieuniknione, no i dobrze . Wam już nic innego nie pozostaje, jak cenić je
> coraz bardziej. Każdy ma takie zdrowie, na jakie mu rozum pozwala. OPTYMALNA
> KRYSTYNA

ej Krystyna - imię na pierwszym miejscu nazwisko na drugim :-)))
pozdr
Gregg

12. Data: 2000-12-08 16:36:05

Temat: Re: Bony reglamentacyjne - Kartki na uslugi medyczne - rozdawaneprzez
Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choroba nie wybiera i nigdy nie wiadomo, kiedy uderzy :-(
>
> Kaja
>
> Nawet się nie łudź, choroba wybiera najsłabsze organizmy, a także (z punktu
widzenia wyborów poprzez własny rozum) nie myślących samodzielnie, naiwnych, no
i wreszcie po prostu głupich.

13. Data: 2000-12-08 16:37:06

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

zaczepka iscie na poziomie noblisty
krótko mówiac chamstwo

14. Data: 2000-12-08 17:04:27

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gregg wrote:

> U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl>
> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

> zaczepka iscie na poziomie noblisty
> krótko mówiac chamstwo

Wybacz, ale sie nie znasz.
Dieta dla kobiet to nie tylko zoladek, ale i wyglad i sylwetka.

Chyba istotne jest jak sie zmienia budowa calego ciala pod DO
i nie ma w tym zadnego podtekstu.

A co do biustu typu psie uszy, to niestety wiele kobiet jest dotknietych
ta wada i jezeli znasz inny sposob niz wszczepianie silikonu to sie
podziel swoja wiedza.

Jacek

15. Data: 2000-12-08 18:05:40

Temat: Re: Bony reglamentacyjne - Kartki na uslugi medyczne - rozdawane przez lekarzy - poszukuje
Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Lekarze rozdaja kartki na uslugi medyczne
> a przeciez to takie madre.

Przeciez to tylko zart zwiazku zawodowego lekarzy. We wczorajszych
programach informacyjnych poswiecono temu sporo uwagi.
Chodzilo im zaprotestowanie przeciw limitom i fikcji powszechnej
dostepnosci leczenia. Te kartki mialy zobrazowac problem.

16. Data: 2000-12-08 20:14:13

Od: "dr Teo" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzilo im zaprotestowanie przeciw limitom i fikcji powszechnej
> dostepnosci leczenia. Te kartki mialy zobrazowac problem.

Rozpoczely sie tak zwane negocjacje Kasa Mazowiecka proponuje
mniejsza ilosc swiadczen (mniejszy limit) na gabinet/przychodnie,
ale za to za mniejsze o 15-30 % pieniądze.
Jest to dowodem, ze reglamentacji nie ma :))

Obysmy zdrowi byli.

Teo

17. Data: 2000-12-08 21:11:37

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@v...pl napisał(a):

> [...]

Wyskoczyłaś mi z kill-filea i spowrotem tam zaraz wskakujesz :-)

Kaja

18. Data: 2000-12-09 18:19:43

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...

[......]

> Wyskoczyłaś mi z kill-filea i spowrotem tam zaraz wskakujesz :-)

a zgadnij co mnie to obchodzi?
jesli nie chcesz kogos czytac - to nie czytaj
jesli nie umiesz obslugiwac filtrow popros o pomoc
A jesli chcesz odreagowac - ja wiem pobiegaj po lesie -
na pewno bedzie jeszcze zdrowsze
pozdr
Gregg

19. Data: 2000-12-09 19:18:07

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gregg" <g...@z...com.pl> napisal w wiadomosci

> zaczepka iscie na poziomie noblisty
> krótko mówiac chamstwo

ocho - znaczy biust brzydki !

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

20. Data: 2000-12-09 21:46:14

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RadeQ <r...@k...chip.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...

[......]

> ocho - znaczy biust brzydki !

nieeeee
przyczyna jest równie prozaiczna
nie lubie chamstwa
Ale tego Twojego - juz nie bede czytal

adrenoleukodystrofia
poszukuje Technologa Zywienia w branzy miesnej
autoklaw - uzywany
SZALONE KROWE
Pytanie do LEKARZY ginekologów