Borówka Amerykańska

1. Data: 2005-05-09 08:57:30

Temat: Borówka Amerykańska
Od: ".: Bary :." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem nowy w "branzy" wiec prosze o praktyczne wskazowki:
Posadzilem krzaczki borówki, oczywiscie w ziemi o ph 3-4 wysciolkowalem
kora sosnowa.
Co dalej? Ile podlewac zeby nie zgnila ;) ?
Jaka odmiana najlepiej sie "trzyma"?
Najlepsze informacje sa od praktykow wiec dzieki za wszelkie
rady.

2. Data: 2005-05-09 09:20:08

Temat: Re: Borówka Amerykańska
Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja podlewam 1 wiadro na tydzień.
Mam odmianę która długo wegetuje i nie zawsze zdąży dobrze zdrewnieć przed
zimą. Po zimie pędu zamarły mi do połowy. Dlatego do zimniejszych rejonów
nie poleca się takich odmian.
Z moich obserwacji wynika że to roślina raczej bezproblemowa.

3. Data: 2005-05-09 17:17:52

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".: Bary :." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co dalej? Ile podlewac zeby nie zgnila ;) ?
> Jaka odmiana najlepiej sie "trzyma"?
> Najlepsze informacje sa od praktykow wiec dzieki za wszelkie

Podlewać jak najwięcej :-)
Dobra odmiana Bluecrop.
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-05-09 20:10:26

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podlewać jak najwięcej :-)
> Dobra odmiana Bluecrop.
> pozdrawiam, Bogda

Ciekawe jakie zbiory będę mieć na moim "błocie" ... ???
Myślę że jeszcze przez miesiąc trochę odsiąknie a potem i tak jest wilgotno.
Po zeszłym sezonie krzewy aż najeżone są kwiatuszkami :-D

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-05-10 07:54:28

Od: ".: Bary :." <siedem(nawet sie nie waz !)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki i pozdrawiam

6. Data: 2005-05-13 11:37:13

Od: ".: Bary :." <siedem(nawet sie nie waz !)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Male pytanko?
Dlaczego liscie borowki zmienily kolor na machoniowy?
Nie przyjely mi sie sadzonki?

Pozdrawiam

7. Data: 2005-05-13 11:37:19

Od: ".: Bary :." <siedem(nawet sie nie waz !)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

8. Data: 2005-05-16 06:46:31

Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".: Bary :." <siedem(nawet sie nie waz !)@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:d623f9$ctc$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Male pytanko?
> Dlaczego liscie borowki zmienily kolor na machoniowy?
> Nie przyjely mi sie sadzonki?

Prawdopodobnie pod wpływem przymrozków. Ale wydaje mi się że to niegroźne.

Dirko !!
Powojnik "Kacper"
Problem z Jukką ogrodową
Płotek