Re: Boska Ikselka

From: Relpp <n...@m...px>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Boska Ikselka
Date: Mon, 8 Sep 2008 17:03:32 +0000 (UTC)
<ga2sui$5s6$3@news.onet.pl> <1npnr6jmz00g9.iie242scuupv$.dlg@40tude.net>
<ga30u6$ikm$3@news.onet.pl> <y...@4...net>
<ga3cb9$td8$2@news.onet.pl> <a...@4...net>

Dnia 08.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> [...]
> tłumem lekarzy-stażystów) ginekologiczne badanie przez lekarza, a mnie
> nawet do głowy nie przyszło, aby powiedzieć wszystkim "won, bo teraz będę
> badana" - wiesz, to że mi do głowy nawet nie przyszło, to było upodlenie,
> bo nawet nie wpadłam na to, że przecież jestem jestem wolna i mam swoją
> intymność... dziś niemal płaczę, kiedy o tym myślę, że gdyby to miało
> spotakć moje córki, z których jedna ma 26, a druga 19 lat.
> Dzis coś takieo jest nie do pomyślenia! dzięki Bogu. Bobym chyba zabiła
> ludzi, którzy by je do czegokolwiek podobnego zmuszali.

Masz rację, za młody byłem. Nie mam żadnych wspomnień związanych z takim
rodzajem upodlenia.

> Prawdziwą Polskę mamy teraz i bardzo ją kocham. Dziwię się każdemu, kto na
> nią pluje.
> Słyszałeś kiedy od kogoś takie słowa? To dopiero ze mnie wariatka, nie?

Gdzietam, to brzmi znacznie rozsądniej niż ciągłe słuchanie o "typowych
polskich [...]", czy też o innych burakach. Ble, jak można tak w ogóle
myśleć. Trzeba być w przeszłości tak mocno upodlonym żeby już z tym
zostać na stałe?

(Wiem, wiem. Ale nie mogę się powstrzymać. ;) )
--
Relpp