Boska Ikselka

1. Data: 2008-09-07 15:03:44

Temat: Boska Ikselka
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Frazesy?Na zdrowy rozum-wymagac od czlowieka,aby nie zajmowal sie
soba,nie przejmowal sie soba i,krótko mówiac,nie uwazal siebie za
siebie,moze tylko wariat.Kolosalny nacisk,jakiemu dzis jestesmy
poddani ze wszystkich stron-izbysmy wyrzekli sie wlasnej egzystencji-
jak kazdy postulat,nie dajacy sie zrealizowac,doprowadza tylko do
skrzywienia i sfalszowania zycia.Ktos na tyle nieuczciwy wobec samego
siebie,iz moze powiedziec:cudzy ból jest dla mnie wazniejszy niz
wlasny,z miejsca wpada w te latwosc,która jest matka werbalizmu i
wszystkich ogólników i wszystkiego zbyt gladkiego uwznioslenia.Jesli o
mnie idzie-nie,nigdy,przenigdy.Ja jestem.A ze zezowaci i garsc
snobów,którzy ulegli demagogii zezowatych,wydzieraja sie jak opetane
koty,to wlasnie dlatego ze ich ten Vox Populi,ten tlum inteligentów,ta
najwyzsza instancja,nie chce wpuscic do palacu.Ale zezowaci nie sa w
stanie rozdraznic pani I.,przemawiajacej w imieniu najwyzszej
instancji tlumu inteligentów i,na domiar,strazniczki palacu
sztuki.Ulomki nie moga draznic.Ulomki budza litosc.Psy szczekaja-
karawana idzie dalej.Nieprzescigniona,eskortowana przez Vox
Populi,helleńska karawana.

2. Data: 2008-09-07 15:40:57

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Sep 2008 08:03:44 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Frazesy?Na zdrowy rozum-wymagac od czlowieka,aby nie zajmowal sie
> soba,nie przejmowal sie soba i,krótko mówiac,nie uwazal siebie za
> siebie,moze tylko wariat.

Yessss....

> [...]

> stanie rozdraznic pani I.,przemawiajacej w imieniu najwyzszej
> instancji tlumu inteligentów i,na domiar,strazniczki palacu

No żesz yessss.... //o ile nie robisz sobie jajec ;-P
Muszę powiedzieć, że trudno mnie rozdrażnić - tłumaczę na własnym
przykładzie, coby nie zarzucano mi, że uzywam innych jako królików
doświadczalnych do sekcji lub coby nie posądzono mnie o zaoczność osądów
czy też mówienie o czymś, co nie ma odbicia w rzeczywistości ;-P

> Ulomki nie moga draznic.Ulomki budza litosc.Psy szczekaja-
> karawana idzie dalej.Nieprzescigniona,eskortowana przez Vox
> Populi,helle?ska karawana.

łał!
:-)

PS. Oczywiście ta "boskość" w tytule bierze się tylko i wyłącznie z
nieuświadamianego sobie wprost, lecz podskórnie odczuwanego przez
zezowatych, dystansu dzielącego ich od mieszkańców pałacu sztuki...
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

3. Data: 2008-09-07 18:20:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> snobów,którzy ulegli demagogii zezowatych,wydzieraja sie jak opetane
> koty,to wlasnie dlatego ze ich ten Vox Populi,ten tlum inteligentów,ta

No tak - tam psy, tu koty... Zmieńmy nazwę grupy na
pl.zwierzaki.pogaduchy ;)

Ewa

4. Data: 2008-09-07 18:24:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Sep 2008 20:20:21 +0200, medea napisał(a):

> No tak - tam psy, tu koty... Zmieńmy nazwę grupy na
> pl.zwierzaki.pogaduchy ;)
>
> Ewa

Samo pl.pogaduchy - będzie dobre :-D

5. Data: 2008-09-07 18:33:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to taki eufemistyczny sarkazm?

--
CB

"glob" <r...@g...com> napisał(-a)
w wiadomości
.googlegroups.com:

6. Data: 2008-09-07 18:48:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... doprawiony ironią?

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga1295$qqk$1@node1.news.atman.pl:

7. Data: 2008-09-07 18:49:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Sep 2008 20:33:51 +0200, cbnet napisał(a):

> Czy to taki eufemistyczny sarkazm?

Raczej sympatyczne (dla mnie) przerysowanie w celu wydobycia sensu na
wierzch dla tych, co go JESZCZE nie widzą :-)

8. Data: 2008-09-07 18:56:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj.

Ludzka Ciemnoto.

--
CB

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:1i6djv3il95eb.1xok7k7p2jmm8$.dlg@40tude.net:

9. Data: 2008-09-07 19:01:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> [...]
> sztuki.Ulomki nie moga draznic.Ulomki budza litosc.Psy szczekaja-
> karawana idzie dalej.Nieprzescigniona,eskortowana przez Vox

Przyznaj sie! Podpuszczasz ja...
I udalo Ci sie. ;DDD

michal

10. Data: 2008-09-07 19:03:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-z Ikselki nie.Slowo,,JA,,jest tak zasadnicze i pierworodne,tak
wypelnione najbardziej namacalna a przeto najuczciwsza
rzeczywistoscia,tak nieomylne jako przewodnik i surowe jako
probierz,iz zamiast nim gardzic nalezaloby pasc przed nim na
kolana.Ikselke atakuja ci co pogardzaja sami soba,i nie moga zniesc
tego,ze ona tak nie robi.

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera