Re: Boska Ikselka

Data: 2008-09-08 19:27:12
Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 8 Sep 2008 19:20:36 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Toż właśnie nie wiem co my o tych chłopach w ogóle...

Prawdziwe chłopy to już dawno odeszły, razem z Jagnami.
A widelców to wcale nie używały, ani do gotowania wody, ani do innych,
zbożnych celów - jedna łyżka, jedna misa na stole i wsio, upsss, wsi...
pogodna, wsi wesoła :-)
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby