Brak TV

11. Data: 2005-02-15 10:22:28

Temat: Re: Brak TV
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cusibe$80t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Młody niestety wisi przed TV u moich rodziców. >

A właśnie o tym zapomniałam, że Wronika brak telewizora w domu rekompensuje
sobie u dziadków i ogląda wtedy ciurkiem wszystkie najbardziej durne
"bajki". A ja nie mam sumienia jej zabronić, tłumacząc się, że to tylko
jeden dzień :(

Orka

12. Data: 2005-02-15 10:23:50

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

brow(J)arek wrote:

> Może po prostu zrobimy próbę i zobaczymy jak to jest bez.

No way. Wlasnie zbliza sie kolejny odcinek "Lost" i "24". :-)))

--
sveana

13. Data: 2005-02-15 10:25:42

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Feb 2005 10:54:37 +0100, brow(J)arek napisał(a):

> Z innej beczki. Ilu z grupowiczów(-ek) przyzna sie do nieposiadania
> telewizora ?

Ja mam i żałuję. Chociaż wiadomosci i inne Prosto w oczy oglądam, bo lubię.
Młody ogląda. Jak na moje normy za dużo, ale jak na srednią krajową to
bardzo mało. Na szczęscie wisi na wszystkich Discovery i Animal Planet.
Niestety konfiguracja rodzinna nie pozwala na wyrzucenie TV za okno.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

14. Data: 2005-02-15 10:26:19

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty brow(J)arek mnie
> niestety powstrzymują:
>
> A nie żal Ci Różowej Landrynki?

No właśnie chodzi o to, że landrynkę to ja wolę pociumkać na żywo ;) :D
(dzieci sio od komputera), a tu akurat "M jak Miłość" albo inne "Samo
życie".

brow(J)arek pozdrawia

15. Data: 2005-02-15 10:26:34

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Niestety konfiguracja rodzinna nie pozwala na wyrzucenie TV za okno.

I nie zapominajmy o bezpieczenstwie przechodniow ;-)

--
sveana

16. Data: 2005-02-15 10:27:03

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> Z innej beczki. Ilu z grupowiczów(-ek) przyzna sie do nieposiadania
> telewizora ?

No, oczywiście ja :D :D :D

od 2 lat ciągle bez TV (i to 2 lata "zmagania" z Tatą, który chce mi zrobić
prezent telewizorowy a ja staram się dyplomatycznie odwieść go od tego
zamiaru)

Młody niestety wisi przed TV u moich rodziców. Mnie czasami brakuje, ale
tych ciekawych dla mnie programów jest tak mało, że jakoś żyję.

Dodatkowym argumentem (poza wymienionymi przez poprzedników) jest to, że w
budynku w którym mieszkam nie ma anteny zbiorczej, a staranie się o własną
to jak dla mnie zbyt wiele ;) :D

pozdrawiam

Monika

17. Data: 2005-02-15 10:29:27

Od: magda <m...@j...ktos.pytal> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Feb 2005 10:54:37 +0100, brow(J)arek napisał(a):

> Czy więcej jest takich zboczków ( ;) do Z.Boczka) na świecie, czy też mam w
> planach zrobić z naszej familyji okaz zoologiczno-psychiatryczny ?

Nie mam od przeszło roku telewizji i nie zamierzam, a telewizor służy mi
tylko do oglądania filmów na dvd z częstotliwością kilka razy w miesiącu.
Bardzo mnie ucieszył fakt że jest więcej takich 'dziwolągów' jak ja :)

--
"Serce nigdy nie ma zmarszczek. Ono ma blizny."
pozdrawiam serdecznie, Magda

18. Data: 2005-02-15 11:17:35

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= wrote:

> No way. Wlasnie zbliza sie kolejny odcinek "Lost" i "24". :-)))

W piatki wieczorem na Kabel1 leca ciurkiem "Cold case", "Without a trace"
i "Missing"... a na wyciagu nie-tak-daleko od mojego domu wlaczaja
swiatla miedzy 19 a 22.
Czy Ty wiesz, jakie ja mam teraz dylematy ?! ;)

D. (snieg czy serial ?)
44

19. Data: 2005-02-15 11:18:21

Od: "Monika Trznadel" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy więcej jest takich zboczków ( ;) do Z.Boczka) na świecie, czy też mam
> planach zrobić z naszej familyji okaz zoologiczno-psychiatryczny ?

My nie mamy od 5 lat i dobrze nam z tym.
Owszem, czasami któres z nas wyskoczy z tekstem "Obejrzał(a)bym jakis fajny
film", ale wystarczy dwudniowa wizyta np. u tesciowej, zebysmy zgodnie
stwierdzali "wiesz, jednak dobrze ze nie mamy telewizora". Po prostu baardzo
rzadko zdarza nam sie wtedy znalezc cos naprawde ciekawego.

Byla krotka przerwa w tej naszej telewizyjnej abstynencji. Moj tato, ktory
nie mogl przezyc tego ze nie mamy telewizora, byl gotow oddac nam swoj drugi
odbiornik. I podobnie, jak w przypadku idiom, nie byl w stanie pojac, ze to
nie jest kwestia tego, ze nas na telewizor nie stac, tylko tego ze nie
chcemy. No i kiedys, przy okazji jakichs swiat stwierdzilismy, ze moze
faktycznie na okres swiateczny pozyczymy tv od rodzicow. W efekcie
dostalismy go na stale.
No i znowu to samo - niewiele naprawde ciekawych programow lub filmow, a
jesli juz sie jakis trafil to zazwyczaj w godzinach, kiedy marzy sie juz
tylko o cieplym lózku. A ze silnej woli niestety nie posiadam, wiec zdarzalo
sie ze siedzialam przed tv i wkurzalam, ze albo same reklamy, albo
beznadziejne "byle co". Zgodnie natomiast stwierdzilismy z mezem, ze ilosc
czasu, jaki mielismy dla siebie, zmalala drastycznie. Po trzech miesiacach w
nasz dom strzelil piorun i wraz z kilkoma innymi sprzetami spalil sie
rowniez telewizor. Tym sposobem problem rozwiazal sie sam :) Nowego nie
kupujemy. Kto wie, moze kiedys ... narazie nas nie ciagnie .
I znowu po obiedzie mamy czas na to, aby bez pospiechu ( bo zaraz w
telewizji wiadomosci etc.) posiedziec przy filizance kawy i poopowiadac
sobie, jak ktoremu minal dzien.

Wiadomosci czerpiemy z prasy i internetu, a jak nas bardzo najdzie ochota na
film, to idziemy do kina.
Acha, a synek bajki oglada na komputerze (przynajmniej wiemy, co oglada) :).
Pozdrawiam,
Monika

20. Data: 2005-02-15 11:22:46

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]
> swiatla miedzy 19 a 22.
> Czy Ty wiesz, jakie ja mam teraz dylematy ?! ;)

Wspolczuje :-)
Pytanie kompletnie off-topic: jak Ty wytrzymujesz ten niemiecki dubbing
w filmach?

--
sveana, z kraju, gdzie sa tylko napisy, nawet w programach typu "Wiadomosci"

masturbacja
Rodzinne walentynki
Problem z kontrolowaniem złości. Ogłoszenie dla mężczyzn.
Problemy psychiczne a małżeństwo.
Do matek Polek !!!