Brak TV

31. Data: 2005-02-15 13:16:33

Temat: Re: Brak TV
Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cusgpm$q8s$1@213.17.234.82...
> Z innej beczki. Ilu z grupowiczów(-ek) przyzna sie do nieposiadania
> telewizora ?

Witam!
Jesteśmy siedem lat po ślubie i od początku nie mamy telewizora. I żadne z nas nie
widzi potrzeby posiadania go. Jak chcemy coś obejrzeć to idziemy do kina :-) A w
ramach oglądania programu mamy cztery akwaria, w których cały czas się coś dzieje.
:-)
Naprawdę polecam pozbycie się tego pudła zjadającego czas, jakim jest telewizor :-)
Agnieszka. I Michał

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

32. Data: 2005-02-15 13:42:36

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Feb 2005 11:04:24 +0100 I had a dream that Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote:
>Ja nie mialam tv przez rok i bylo git. Teraz mam i tez jest fajnie :)

My mamy kartę telewizyjną, co trochę ogranicza czas oglądania.
Specjalnie, żeby nie siedzieć za długo przed tv, mamy kablówkę
tylko z 7 polskimi programami i nic więcej :)

>Zauwazylam, ze krytykowanie tv jest w Polsce modne wsrod tzw.
>"inteligencji"... nie jestem na biezaco: czy to wynika z potrzeby
>odroznania sie od plebsu, z rzeczywistego braku potrzeby ogladania tv,
>czy z faktu, ze w tv nie ma nic ciekawego ? ;)

Ta, modnych jest kilka spraw, a nadmodniejsze to chyba jest krytykowanie
wszystkiego, co samemu się robi ;)
A fakt faktem, że w TV jest bardzo rzadko coś ciekawego. Wszystkie
"Hity tygodnia" i tym podobne, to z reguły odgrzewane kotlety z typu
mordobicie/seks/pościgi samochodowe.

Ja osobiście oglądam programy informacyjne oraz trochę filmów
dokumentalnych. Czasem też Europa da się lubić czy Nagi patrol,
choć o tym ostatnim cały czas zapominam :)
Teatr bym czasem obejrzał, ale są same beznadziejnie nudne sztuki :(

Pewnie mając satelitę można oglądać sporo rzeczy na różnych
Discovery, Cabel Planet i Animals, ale ja celowo tego nie mam, by nie
oglądać :)

--
Grzegorz Janoszka

33. Data: 2005-02-15 13:50:17

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> W piatki wieczorem na Kabel1 leca ciurkiem "Cold case", "Without a trace"

Czyli dokładnie to samo co u nas (na wspomnianym przez sveanę obrzydliwie
komercyjnym TVN-ie zresztą). Zatem nie sądzę, by zawartość merytoryczna
polskiej telewizji aż tak bardzo odbiegała na niekorzyść od średniej
europejskiej.
ER

34. Data: 2005-02-15 13:57:01

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.edu.pl...

> Pewnie mając satelitę można oglądać sporo rzeczy na różnych
> Discovery, Cabel Planet i Animals, ale ja celowo tego nie mam, by nie
> oglądać :)

Wiesz z "kabla" już zrezygnowaliśmy. Jest równie treściwy jak cała reszta ;)
. Tylko miast skakania pilotem po 8 programach było do dypozycji ok. 50.

A na Discovery to dopiero odgrzewają kotlety aż huczy - tak po kilka razy na
dzień.

brow(J)arek pozdrawia

35. Data: 2005-02-15 14:36:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

brow\(J\)arek <b...@w...pl> napisał(a):

> Z innej beczki. Ilu z grupowiczów(-ek) przyzna sie do nieposiadania
> telewizora ?

Ja. Tzn. my go mamy specyficznie. Generalnie nigdy nie mieliśmy, ale
odziedziczyliśmy po matce TŻ i coś z nim musieliśmy zrobić, wywalić sprawny
TV jakoś... nie uchodzi.

Nie mieliśmy lepszego pomysłu, więc daliśmy telepudło sąsiadowi i korzystamy
z niego (TV, nie sąsiada) tak, że jak jest coś ciekawego, to bierzemy piwo
albo wino i idziemy pooglądać. Co w 99% i tak jest wyłącznie pretekstem, żeby
posiedzieć i pogadać, z TV szumiącym w tle jako funkcjonalny odpowiednik
ogniska, bo w telewizji publicznie dostępnej (kablówki nie ma) i tak
praktycznie nie ma nic ciekawego, największa atrakcja to jakiś stary film,
który i tak się już widziało, typu Bond albo inni "Kosmiczni kowboje".

U nas oglądamy wyłącznie DVD, na dużym i dobrym monitorze w stacjonarnym
kompie albo w łóżku na notebooku. Zresztą rzadko mamy czas, żeby obejrzeć
jakiś film za jednym zamachem, chyba że robimy imprezę typu "The Big Lebowski
Drinking Game", czyli zapraszamy znajomych, oglądamy razem "The Big Lebowski"
i obalamy białego rosjanina zawsze w tym momencie, kiedy robi The Dude.

JoP

36. Data: 2005-02-15 14:52:17

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> [...]
> komercyjnym TVN-ie zresztą). Zatem nie sądzę, by zawartość merytoryczna
> polskiej telewizji aż tak bardzo odbiegała na niekorzyść od średniej

Pewnie nie. Wzystko jest zglobalizowane, zalewaja nas reality shows, ale
nikt nikomu nie kaze ogladac badziewia.
O zasobnosci portfela danej stacji swiadczy jednak dobor badziewia, moze
byc badziewie nieco lepsze i nieco gorsze, zauwazam w polskich stacjach
zalew badziewia spokrewnionego z niewolnica Isaura, zupelnie nieznany u
nas fenomen. Na szczescie.

--
sveana

37. Data: 2005-02-15 15:12:48

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> [...]
> komercyjnym TVN-ie zresztą). Zatem nie sądzę, by zawartość merytoryczna
> polskiej telewizji aż tak bardzo odbiegała na niekorzyść od średniej

Ja tego nie napisalam - bo nie wiem (nie ogladalam w ogole tv polskiej
od ponad 3 lat, a przedtem tez niewiele ogladalam, bo ojciec i brat
wladali pilotem).

Nie wiem jednak, co Ci przyszlo do glowy, ze akurat TE programy uwazam
za niezwykle wartosciowe ;) Po prostu czysta rozrywka, ot co. Te
bardziej wartosciowe nie "leca" na Kabel1, a na phoenix, arte, w
telewizjach lokalnych....

D.
44

38. Data: 2005-02-15 16:52:44

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Jako mieszkańcowi strefy przygranicznej (nadajniki czeskie są bardzo mocne)

Hmm... i my [frakcja śląska] się jeszcze nie znamy z idiokmtką?
:P

--
TV Nova - te czasy nagrywanych erotyków
(tylko ten wulgarny język właśnie.. ;/)

39. Data: 2005-02-15 17:59:50

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pytam bo lada tydzień (miesiąc) zamierzamy się przenieść do nowego
> mieszkania i obecny TV ponieważ nie nasz - to z nami nie pojedzie. I coraz
> częściej nachodzi mnie perwersyjna myśl by zastępcy sobie nie sprawiać.

To dobra myśl, szczególnie, jak masz dzieci. Poza tym, że TV jest
pochłaniaczem czasu, to jeszcze ogłupia i jest narzędziem manipulacji.

> Czy więcej jest takich zboczków ( ;) do Z.Boczka) na świecie, czy też mam
> planach zrobić z naszej familyji okaz zoologiczno-psychiatryczny ?

Bez TV są bardziej normalni. Mam kilka znajomych rodzin, które nie mają
telewizora.
15 lat temu jak jeździłem stopem po Europie zach. spotkałem 2 kierowców
Włocha i Niemca, którzy nie mieli telewizorów. Wtedy uważałem to za
dziwactwo, teraz wiem, że się myliłem.

Dariusz Drzemicki

40. Data: 2005-02-15 18:35:34

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z innej beczki. Ilu z grupowiczów(-ek) przyzna sie do nieposiadania
> telewizora ?
> Był czas gdy nasz TV był łaskaw odmówić współpracy i bardzo miło wspominam
> ten okres.

Dawno temu przez 3 lata. Fajnie było, ale mieszkanie w akademiku
też było cool ;)

> Czy więcej jest takich zboczków ( ;) do Z.Boczka) na świecie, czy też mam w
> planach zrobić z naszej familyji okaz zoologiczno-psychiatryczny ?

Nie dajmy się zwariować... TV to nie żaden magiczny
"pożeracz czasu", to jedna z alternatyw... Wystarczy na przykład
oglądać tylko to co zainteresuje Cię w programie.

Zresztą łatwo jest zrezygnować z czegoś co tak naprawdę
jest już trochę przeżytkiem... zrezygnujesz z komputera? ;)

R.

masturbacja
Rodzinne walentynki
Problem z kontrolowaniem złości. Ogłoszenie dla mężczyzn.
Problemy psychiczne a małżeństwo.
Do matek Polek !!!