Brak poziomu wody

1. Data: 2006-05-10 19:23:25

Temat: Brak poziomu wody
Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pralkę Mastercook PFD-113IP. ładowana z boku. Niepokoi mnie to iż
podczas prania w pralce nie widać poziomu wody. Jest klasy A+ więc to może
dlatego. Czy da się ją podregulować aby pobierała więcej wody?
Peter

2. Data: 2006-05-11 05:18:29

Temat: Re: Brak poziomu wody
Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pralkę Mastercook PFD-113IP. ładowana z boku. Niepokoi mnie to iż
> podczas prania w pralce nie widać poziomu wody. Jest klasy A+ więc to może
> dlatego. Czy da się ją podregulować aby pobierała więcej wody?

Tylko po co? Zamierzasz jak Alf siasc przed pralką i ogladac pranie jak inni
telewizje?

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

3. Data: 2006-05-11 11:07:03

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pralkę Mastercook PFD-113IP. ładowana z boku. Niepokoi mnie to iż
> podczas prania w pralce nie widać poziomu wody.

No to świetnie.

> Jest klasy A+ więc to może
> dlatego. Czy da się ją podregulować aby pobierała więcej wody?

macie nadmiar?
--
___________________________________________MAT______
__

4. Data: 2006-05-11 12:21:03

Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Tylko po co? Zamierzasz jak Alf siasc przed pralką i ogladac pranie jak
> inni telewizje?

Każdy ma swoje upodobania

5. Data: 2006-05-11 14:48:23

Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl> napisał w wiadomości

> Każdy ma swoje upodobania

Moje upodobania dotyczą czystego prania a nie prania oglądania i nosa w
wizjer wsciubiania.
Podniesienie poziomu wody to oczywiste wieksze zuzycie wody i prądu
przeliczane na dziesiatki zlotych w skali roku. Tylko pytanie PO CO bylo
kupowac pralke AAA?

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

6. Data: 2006-05-12 13:07:44

Od: KOmiX <m...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006/05/10 21:23, Użytkownik a&B napisał:

> Mam pralkę Mastercook PFD-113IP. ładowana z boku. Niepokoi mnie to iż
> podczas prania w pralce nie widać poziomu wody. Jest klasy A+ więc to może
> dlatego. Czy da się ją podregulować aby pobierała więcej wody?

Jak chcesz mozemy sie wymienic na pralke moich tesciow - Polar Dafne.
Tam masz jak w akwarium :-)

Pzdr
--
|< O /\/\ i >< "If you want the
mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"

7. Data: 2006-05-13 05:36:13

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

SQ|wysyn <sq|wysyn@sq|wysyn.pl> napisał(a):

> Tylko pytanie PO CO bylo kupowac pralke AAA?

Tylko, że inne klasy już nie istnieją. Zgadzam sie z autorem wątku, że
pralki obecnie produkowane zdecydowanie za mało pobierają wody. I chodzi tu
głównie o płukanie. Kiedyś standartem było 5 płukań, a teraz są już pralki
co płuczą tylko 2 razy. Tak jest dlatego, że zdecydowana większość klientów,
kupując pralki kieruje się głownie zużyciem energii i wody. No to mają :D
W każdej nowej pralce można w pewnym zakresie podnieść wodę, ale nie radze
robić tego samemu. To może zrobić tylko doswiadczony macher.
Dlatego w "pewnym zakresie", bo niektóre są tak oprogramowane, że wyższy
poziom, a tym samym dłuższe grzanie może potraktować jako błąd.

8. Data: 2006-05-13 08:10:13

Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Dlatego w "pewnym zakresie", bo niektóre są tak oprogramowane, że wyższy
> poziom, a tym samym dłuższe grzanie może potraktować jako błąd.

Z płukaniem się zgodzę, ale po co widziec wodę w czasie PRANIA ?

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

9. Data: 2006-05-13 12:03:35

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z płukaniem się zgodzę, ale po co widziec wodę w czasie PRANIA ?

Dla określonej ilości wsadu i jego radzaju jest jeden optymalny poziom wody
do prania. Zbyt duża ilosć wody też pogarsza jakość prania. Niestety wielu
producentów schodzi mocno ponizej tego optymalnego poziomu.

10. Data: 2006-05-18 16:22:05

Od: "yahu" <y...@c...aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak chcesz mozemy sie wymienic na pralke moich tesciow - Polar Dafne. Tam
> masz jak w akwarium :-)

Ja jak mam bardzo brudne rzeczy u siebie to daje dwie zakretki plynu do
prania i dolewam jeszcze ze 3-4 l wody do bebna ;-))

Pozdrawiam
Jasiek

Pelnienie funkcji czlonka rady nadzorczej w spni mieszkaniowej
Czym uszczelnić strop/podłog
dlugie przyłacze gazu
Czy warto miec panel prysznicowy?
Jakie okna na parter?